مطالب مرتبط:
هشدار انگلیس به ترامپ درباره پیروزی پوتین در جنگ
انگلیس در برابر حکم دادگاه درباره صدور حکم بازداشت نتانیاهو کوتاه آمد
موضع دولت جدید انگلیس علیه نتانیاهو
انگلیس در برابر صدور حکم بازداشت نتانیاهو کوتاه آمد
هشدار انگلیس به ترامپ درباره پوتین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-28بين الملل

تظاهرات نژاد پرستان در انگلیس


از لندن؛ حاضران در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم انگلیس از رویکرد های استیون یاکسلی لنون معروف به تامی رابینسون که به نژادپرستی، مخالفت با مهاجران و ضدیت با اسلام و مسلمانان شهره است حمایت کردند و رویکرد او را در این باره ستودند.

 حاضران در این تظاهرات که پرچم رژیم صیهونیستی و پرچم شیرو خورشید را نیز حمل می کردند اخراج مهاجران و بستن مراکز اسلامی و تجمع مسلمانان را خواستارشدند.

همزمان حامیان صلح و عدالت و نیز هوادارن حقوق مهاجران و مسلمانان، با در دست داشتن پرچم فلسطین و با شعار علیه فاشیسم متحد شویم ، نه به نژاد پرستی، نه به نفرت پراکنی ، همچنین شعار های ضد نژاد پرستی و حمایت از مهاجران و مسلمانان، رویکرد های این گروه را محکوم و موجب تنش و درگیری های اجتماعی در این کشور اعلام کردند.

کالین وینگروو رییس پلیس متروپولیتن به رسانه ها گفته هزار نیروی پلیس را برای مهار و جلوگیری از درگیری این گروه با مخالفانشان در مسیر این تظاهرات مستقر کرد و با هر بی نظمی برخورد خواهد شد.

گروه های راست افراطی در حالی فعال تر شده و توالی تظاهرات خود را در این کشور بیشتر کرده اند که اسلام هراسی و مخالفت با مهاجران در این کشور بنا به گفته نهاد های مدنی و کمیسیون حقوق بشر اسلامی در انگلیس به بالاترین میزان دهه های اخیر رسیده و نژاد پرستی سا


برچسب ها: مسلمانان - مهاجران - نژاد پرستی - نژاد - پرچم - پرستی - تظاهرات
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات نژاد پرستان در انگلیس

تظاهرات نژاد پرستان در انگلیس