مطالب مرتبط:
امام جمعه کرمانشاه: حرکت های مردمی خوبی برای برپایی موکب های اربعین شکل گرفته است
40 موکب دانش آموزی در استان های مسیر تردد زوار اربعین برپا می شود
110 موکب لرستان برای خدمت به زوار اربعین سازماندهی شد
برپایی 120 غرفه صنایع دستی در مسیر تردد زوار اربعین حسینی
حجم زائران عاشق و داوطلبان خدمت به زوار در کنگره اربعین حیرت آور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 23:302024-08-07سياسي

برپایی 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در کرمانشاه


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در این استان خبر داد.

- کرمانشاه- معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در این استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موکب های وقفی در تمامی مسیرهای تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه برپا خواهند شد.

وی افزود: اولین موکب وقفی استان کرمانشاه به نام موکب امام خمینی (ره) در ورودی استان در شهرستان کنگاور برپا خواهد شد و بعد از آن یک موکب هم در آستان مطهر امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقر و کلیایی برای خدمات رسانی به زوار اربعین برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: یک موکب وقفی هم در آستان مطهر امامزاده باقر (ع) بیستون و در شهر کرمانشاه هم دو موکب یکی در امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان و دیگری در بقعه و چاه صاحب الزمان (عج) در دو حوزه اسکان و تغذیه زوار برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: آستان مطهر امامزاده حسن (ع) حمیل و بقعه احمد ابن اسحاق سرپل ذهاب نیز میزبان دو موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین خواهند بود.


برچسب ها: اداره کل اوقاف و امور خیریه - استان کرمانشاه - کرمانشاه - زوار اربعین - اوقاف و امور خیریه - استان - اداره کل اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در کرمانشاه

برپایی 10 موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در کرمانشاه