مطالب مرتبط:
هوش مصنوعی، کتاب آموزش زبان تدوین کرد
هفت هزار نفر در آموزش های مهارتی شرکت کردند
شعار دولت وفاق ملی در کابینه پیشنهادی رعایت شده است/ حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس
نابغه جوان در کابینه! جوان ترین وزیر پیشنهادی، استاد تمام هوش مصنوعی
خبر خوب فناوری;طراحی و ساخت دستکش هوشمند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 14:102024-08-12اقتصادي

اهمیت آموزش های مهارتی در سند ملی هوش مصنوعی


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: در سند نهایی ملی هوش مصنوعی، نقش و اهمیت آموزش های مهارتی به صورت ویژه و ملموس دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ مهرداد عظیمی گفت: در سند ملی هوش مصنوعی، بر اهمیت توجه به مهارت آموزی در چندین بند و محور تأکید شده است.

 وی افزود: پررنگ شدن آموزش های مهارتی در این سند منطبق با بند 17 ماده 4 اساسنامه مبنی بر شناسایی تغییرات بازار است و شامل آموزش مهارتها، فناوریها، شایستگی ها و شیوه های نوین مهارت آموزی در سطح ملی و بین المللی و نیاز های بازار کار فعلی و آتی و مشاغل آینده می شود.

عظیمی با اشاره به حضور فعالانه و چشمگیر مدیران و کارشناسان سازمان در مراحل تدوین این سند راهبردی گفت: بر اساس سند ملی هوش مصنوعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شورای ملی راهبری هوش مصنوعی کشور عضویت دارند.

عظیمی با تبیین اهمیت تطابق آموزش ها با فناوری روز دنیا و فاصله گرفتن از آموزش های صرفاً سنتی گفت: با این هدف و رویکرد، در گام نخست و مبتنی بر سند ملی هوش مصنوعی، هم اکنون برنامه آموزش فناوری هوش مصنوعی با هدف توانمندسازی 117 مربی بخش دولتی در حال اجراست.


برچسب ها: هوش مصنوعی - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - آموزش های مهارتی - آموزش فنی و حرفه ای - مهارت - سازمان آموزش فنی - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت آموزش های مهارتی در سند ملی هوش مصنوعی

اهمیت آموزش های مهارتی در سند ملی هوش مصنوعی