مطالب مرتبط:
بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی کشور، اطلاعات و ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس: تأکید بر ساماندهی اتباع، امنیت مشاغل حساس و حمایت از قهرمانان ورزشی
ثابتی، نماینده مجلس: مهم تر از تجربه و برنامه، رویکرد وزرا است/ اظهارنظر درباره رأی اعتماد وزرای پیشنهادی پیش از حضور آنان در کمیسیون های مجلس خیلی دقیق نیست
این افراد بیشتر در معرض خطر گرمازدگی هستند
صدور 96 هزار پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده در سال 1402
محدوده های بافت های فرسوده در کشور مشخص شدند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 23:352024-08-12اجتماعي

ساماندهی بافت های در معرض خطر نیازمند برنامه مطالعاتی دقیق است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تأکید کرد: ساماندهی بافت های در معرض خطر و ناکارآمد شهری نیازمند برنامه مطالعاتی دقیق است.

- خرم آباد - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تأکید کرد: ساماندهی بافت های در معرض خطر و ناکارآمد شهری نیازمند برنامه مطالعاتی دقیق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویا تابعی در دوره آموزشی ساماندهی سکونتگاه های ناکارآمد و در معرض خطر با بیان اینکه کالبد شهرستان خرم آباد ترکیبی از بافت های متنوع شهری است، اظهار داشت: برنامه ریزی برای ساماندهی بافت های در معرض خطر و ناکارآمد در این مناطق نیازمند یک برنامه مطالعاتی دقیق با مشارکت جدی مردم و همکاری سایر دستگاه ها و مسئولین اجرایی استان است.

وی بافت های فرسوده و ناکارآمد در شهرها را از مشکلات بحرانی و اساسی در راستای توسعه پایدار شهری عنوان کرد و افزود: نوسازی و بهسازی بافت های ناکارآمد و در معرض خطر گامی مهم در راستای محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: چندین نقطه از بافت ها و مناطق ناکارآمد و در معرض خطر شهری شناسایی شده که با هماهنگی های به عمل آمده عملیات بهسازی این مناطق آغاز خواهد شد.


برچسب ها: در معرض خطر - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - ساماندهی - معرض خطر - بنیاد مسکن انقلاب - مدیرکل بنیاد مسکن - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بافت های در معرض خطر نیازمند برنامه مطالعاتی دقیق است

ساماندهی بافت های در معرض خطر نیازمند برنامه مطالعاتی دقیق است