مطالب مرتبط:
قیمت انواع دوربین های عکاسی + جدول
مستند دوئل؛ علیرضا حیدری
مستند «سرنوشت» دست پر از ایتالیا برگشت
مستند «سرطان اجتماع» در شبکه مستند
مستند «سرنوشت» دست پر از ایتالیا برگشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 12:102024-07-26سياسي

پرونده «عکاسی مستند» در «نردبان» باز شد


جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ دو عکاس کشور رفته و درباره تجربه عکاسی از محیط زیست، سوژه های آیینی و روستا با آن ها گفت وگو کرده است.

- جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی نردبان سراغ دو عکاس کشور رفته و درباره تجربه عکاسی از محیط زیست، سوژه های آیینی و روستا با آن ها گفت وگو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یکصد و نود و هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی نردبان ، جمعه 5 مرداد روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.

این قسمت از برنامه مروری جدی بر پرونده عکاسی مستند دارد و سوژه های پرمخاطب در این حوزه را در گفت وگو با جمعی از عکاسان مورد بررسی قرار می دهد.

زینب کریمی و محمد عطایی از عکاسان کشور در گفت وگو با حامد شکیبانیا درباره سال ها فعالیت خود در عرصه عکاسی مستند سخن می گویند.

در این بخش، محمد عطایی درباره تجربه عکاسی از سوژه های محیط زیستی سخن می گوید و مجموعه های عکس زخم کهنه ، این جا روزی دریا بود و آفرین واره راوی عشق/ زنجان مرور می شود.

علاوه بر این، مجموعه عکس های رمضان و روح انگیز و آفرین واره راوی عشق/ زنجان از جمله آثار زینب کریمی مرور می شو و او درباره عکاسی در محیط روستا سخن می گوید.

در بخش دیگری از برنامه نردبان ، فیلم مستند من آلفرد هیچکاک هستم ساخته جوئل اشتون مک کارتی مرور می شود و جعفر صادقی درباره فیلم


برچسب ها: برنامه تلویزیونی - عکاس - عکاسی مستند - عکاسی - تلویزیونی - گفت وگو - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «عکاسی مستند» در «نردبان» باز شد

پرونده «عکاسی مستند» در «نردبان» باز شد