مطالب مرتبط:
رسانه شاهرگ جریان ساز در توسعه پایدار جامعه
خبرنگاری؛ مسیری از علم و هنر تا جریان سازی در جامعه
«حریم رسالت» حرکتی جریان ساز در حوزه زن و رسانه است
خبرنگاران نقشی جدی و سرنوشت ساز در تنویر افکار عمومی دارند
جدول تاریخ دقیق واریز حقوق مرداد ماه 1403 بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی براساس حروف الفبا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-07سياسي

خبرنگاری یک جریان سرنوشت ساز در تحولات اجتماعی و سیاسی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز 17 مرداد در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

به ویژه خبرنگار ارزش محور بوده و جان خود را فدا می کند تا خبرها را به بهترین وجه ممکن به دست اهلش برساند و در اختیار افکار عمومی بگذارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار کشورمان و 160 خبرنگاری که در جنگ غزه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: جایگاه و اهمیت حرفه خبرنگاری در هر کشوری بسیار مهم است و بخش قابل توجهی از اتفاقاتی که در یک کشور می تواند رقم بخورد، نقش رسانه در آن اول است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه خبرنگاران تبیین کننده قوی هستند، تصریح کرد: گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند.


برچسب ها: خبرنگار - نماینده ولی فقیه در استان - خبرنگاری - تغییر و تحولات - نماینده ولی فقیه - اجتماعی - امام جمعه کرمان
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری یک جریان سرنوشت ساز در تحولات اجتماعی و سیاسی است

خبرنگاری یک جریان سرنوشت ساز در تحولات اجتماعی و سیاسی است