مطالب مرتبط:
فرزانه صادق مالواجرد به دومین وزیر زن جمهوری اسلامی بدل خواهد شد؟/ افشاگر تخلفات زاکانی از مجلس اصولگرا رأی اعتماد می گیرد؟
آیین تکریم و معارفه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری برگزار شد
فرزانه صادق مالواجرد به دومین وزیر زن جمهوری اسلامی بدل خواهد شد؟ | افشاگر تخلفات زاکانی از مجلس اصولگرا رأی اعتماد می گیرد؟
پزشکیان به داد بازنشستگان می رسد؟ | مجلس در انتظار اقدام ضرب العجلی رییس جمهور برای همسان سازی
پزشکیان به داد بازنشستگان می رسد؟ | مجلس در انتظار اقدام ضرب العجلی رییس جمهور برای همسان سازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:302024-08-13سياسي

هدف کلی نمایندگان در مجلس؛ کمک به رییس جمهوری


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی دیشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور هادی قوامی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که به ترتیب به عنوان  به عنوان نماینده مخالف و موافق به بررسی کارنامه و برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد پرداختند، درباره سوالبررسی موفقیت  دکتر همتی در زمان ریاست کل بیمه مرکزی  و بانک مرکزی در مسئولیت هایی که داشت  چنین پاسخ گفت: الحمدلله در این یک روزی که ما خدمت وزرا بودیم فضای بسیار خوبی بر مجلس حاکم بود؛ یک فضای بسیار رفاقتی و گفت و شنودها، حرف ها، صحبت ها، انتقاد ها در یک فضای بسیار صمیمی برگزار شد و  با تدبیر خوبی که هیئت رییسه مجلس گذاشته بود.

همچنان که این خواسته ای بوده که رهبر معظم انقلاب هم از ما خواستند و امروز بسیار فضای خوبی بود حتی نمایندگانی که بعضی در کمیسیون هایی حضور می یافتند که منتقدان جدی داشتند، اما فضا یک فضای تعاملی بود  و ما هم اگر نقد می کنیم نمی خواهیم تجربه دولت های گذشته تکرار شود که ما وزیری را به عنوان کمک به رییس جمهور به او رای اعتماد بدهیم و بعد برود در دولت  و بعد از یک سال، دو سال خود دولت بخواهد او را از قطار هیئت وزیران پیاده کند؛  از این رو نگاه، نگاه نقد کارشناسی است؛ و همانطور که فرمودید ما برای نقد آن هم برای وزیر مهمی مثل وزیر اقتصاد قبل از اینک


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه - عضو کمیسیون برنامه - کمیسیون برنامه - برنامه و بودجه - کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - برنامه - برنامه گفتگوی ویژه خبری
آخرین اخبار سرویس:

هدف کلی نمایندگان در مجلس؛ کمک به رییس جمهوری

هدف کلی نمایندگان در مجلس؛ کمک به رییس جمهوری