مطالب مرتبط:
انتخاب هوشمندانه رسانه برای کودکان و نوجوانان با کدومو
استناد دستگاه ها و نهاد ها به گزارشات تخصصی مرکز پژوهش های مجلس
استناد دستگاه ها و نهاد ها به گزارش های تخصصی مرکز پژوهش های مجلس
جهاددانشگاهی مجری برگزاری دوره های آموزشی تخصصی رسانه و هنر در هرمزگان
شاخص توده بدنی برای تعریف لاغری در کودکان و نوجوانان چگونه تعیین می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 20:102024-07-24سياسي

انتخاب هوشمندانه رسانه برای کودکان و نوجوانان با کدومو / از فلش سرگرمی تا پژوهش های تخصصی رسانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش تر والدین انیمیشن ها، بازی ها و.

را برای مصرف فرزندان ارزیابی و گزینش می کردند.

حالا «کدومو» این وظیفهٔ مهم را انجام می دهد و توصیه هایی هم برای ایام محرم فرزندان ما دارد.

- انتخاب خوراک رسانه ای مناسب برای کودکان و نوجوانان! اگر پدر یا مادر باشید، حتماً این یکی از دغدغه های بزرگ و مهم شماست.

احتمالاً پیش از این، ساعت ها وقت می گذاشتید و انیمیشن ها، کتاب ها یا بازی ها را بر اساس معیارهای فرهنگی، اعتقادی و.

بررسی می کردید و در صورت تناسب با سن و روحیات فرزندتان آنها را در اختیار او قرار می دادید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش تر والدین انیمیشن ها، بازی ها و.

را برای مصرف فرزندان ارزیابی و گزینش می کردند.

حالا کدومو این وظیفهٔ مهم را انجام می دهد و توصیه هایی هم برای ایام محرم فرزندان ما دارد.

چند سالی است که کار برای والدین راحت تر و حرفه ای تر شده است.

چون کدومو این وظیفهٔ مهم و حساس را برعهده گرفته است.

حسن قاسم زاده مدیر کدومو دربارهٔ این سکو (پلتفرم) برایمان می گوید:   برای تغذیهٔ سالم رسانه ای خانواده پیش تر والدین بین رسانه و کودک یا نوجوان قرار می گرفتند.


برچسب ها: کودکان و نوجوانان - فرزندان - انیمیشن - فرهنگی - نوجوانان - خبرگزاری - کدومو
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب هوشمندانه رسانه برای کودکان و نوجوانان با کدومو / از فلش سرگرمی تا پژوهش های تخصصی رسانه ای

انتخاب هوشمندانه رسانه برای کودکان و نوجوانان با کدومو / از فلش سرگرمی تا پژوهش های تخصصی رسانه ای