مطالب مرتبط:
کارشناس تولید محتوا و شبکه های اجتماعی
سایه سنگین شبکه حامی پرور زاگرس نشیان بر کابینه دولت پزشکیان | آیا لابی های صفدر حسینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مشخص می کند؟
راه اندازی سرویس پرداخت در شبکه اجتماعی «ایکس»
کارشناس ارشد شبکه های اجتماعی
ادامه دخالتهای میلیاردر آمریکایی در دنیای سیاست؛ این بار ایلان ماسک به ناآرامی های انگلیس دامن زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 19:502024-08-07بين الملل

بازگشت آژانس مخفی برای نظارت بر شبکه های اجتماعی در ناآرامی های انگلیس


آژانس مخفی «تیم اطلاعات آنلاین امنیت ملی» که پیشتر در سال 2020 برای جاسوسی از معترضان مخالف با قرنطینه کرونا مورد استفاده قرار می گرفت، اکنون برای نظارت بر رسانه های اجتماعی در میانه ناآرامی ها به کار گرفته شده است.

- آژانس مخفی تیم اطلاعات آنلاین امنیت ملی که پیشتر در سال 2020 برای جاسوسی از معترضان مخالف با قرنطینه کرونا مورد استفاده قرار می گرفت، اکنون برای نظارت بر رسانه های اجتماعی در میانه ناآرامی ها به کار گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با بروز ناآرامی ها در انگلیس، دولت کر استارمر نخست وزیر انگلیس از غول های اینترنتی می خواهد محتوای گمراه کننده از راست گرایان افراطی را سریع حذف کنند چراکه تشدید تنش های هفته گذشته توسط این محتواها وجود دارد.

پیتر کایل معاون وزیر کشور انگلیس روز دوشنبه با مدیران پنج شبکه اجتماعی ایکس، یوتیوب، متا، گوگل و تیک تاک گفت وگوهای دوجانبه داشت.

او سپس بیانیه ای منتشر کرد که درباره گسترش اطلاعات نادرست و نفرت انگیز و تحریک آمیز در مورد ناآرامی ها هشدار داد و تأکید کرد که باید به سرعت اقداماتی در این رابطه انجام بگیرد.

هفته گذشته یک پسر 17 ساله به نام اکسل روداکوبانا متولد کاردیف، پرجمعیت ترین شهر ولز که والدینش روآندایی هستند، با چاقو به یک مدرسه کودکان در ساوت پورت انگلیس حمله کرد


برچسب ها: ناآرامی ها - رسانه های اجتماعی - ناآرامی - اجتماعی - قرنطینه کرونا - انگلیس - امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آژانس مخفی برای نظارت بر شبکه های اجتماعی در ناآرامی های انگلیس

بازگشت آژانس مخفی برای نظارت بر شبکه های اجتماعی در ناآرامی های انگلیس