مطالب مرتبط:
شروع نام نویسی زمین ویلایی رایگان در دولت برای دهک های 1 تا 9 ، کارگران و بازنشستگان | ثبت نام متقاضیان در این سامانه www.mrud.ir
آخرین آمار ثبت نام کنندگان در سامانه سماح/ میانگین سنی زائران 38 سال است
حذف شرط داشتن گواهینامه برای ثبت نام در طرح فروش ایران خودرو مرداد 1403
ثبت درخواست تمدید، اصلاح و توسعه در درگاه ملی مجوزها عملیاتی شد
نحوه ثبت درخواست متقاضیان ری را در سایت ایران خودرو + زمان ثبت نام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-15اقتصادي

مرمت کاروانسرای تی تی سیاهکل پس از ثبت جهانی


مدیرعامل صندوق توسعه و احیا بنا های تاریخی کشور گفت: مرمت نخستین کاروانسرای گیلان پس از ثبت جهانی با 25 میلیاردتومان سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیین رونمایی واگذاری 15 بنای تاریخی گیلان به بخش خصوصی که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارند، با حضور مسئولان برگزار شد.

شهاب طلایی شکری مدیرعامل صندوق توسعه و احیا بنا های تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم در شهرستان سیاهکل، گفت: برنامه ریزی برای واگذاری بنا های تاریخی به بخش خصوصی با هدف احیا و بازسازی این بنا ها، بر عهده این صندوق است که در همه مراحل، مالکیت دولت بر بنای تاریخی حفظ می شود.

مدیرعامل صندوق توسعه و احیا بنا های تاریخی کشور با بیان اینکه از 54 کاروانسرایی که سال گذشته ثبت جهانی شد 34 مورد در اختیار صندوق توسعه و بنا های تاریخی است و امروز عملیات مرمت نخستین کاروانسرای گیلان که ثبت جهانی شده با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.

شهاب طلایی شکری افزود: واگذاری کاروانسرای تی تی در شهرستان سیاهکل به بخش خصوصی با هدف احیا و بازسازی هیچ منافاتی با ثبت جهانی این اثر و ملی بودن آن ندارد.

طلایی افزود: صندوق توسعه امسال مرمت 100 بنای تاریخی در کشور را از طریق ظرفیت های قانونی و جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کرده اس


برچسب ها: صندوق توسعه - تاریخی - ثبت جهانی - بخش خصوصی - صندوق - مدیرعامل - بنای تاریخی
آخرین اخبار سرویس:

مرمت کاروانسرای تی تی سیاهکل پس از ثبت جهانی

مرمت کاروانسرای تی تی سیاهکل پس از ثبت جهانی