مطالب مرتبط:
علیزاده: مجلس اقدام پزشکیان برای تشکیل دولت وفاق ملی را تکمیل کند
دولت وفاق ملی در حرف و عمل تشکیل شد
پزشکیان: رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی مکمل رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است/ قدرتی که وحدت و انسجام برای ما ایجاد می کند در چند دستگی و اختلاف وجود ندارد/ دولت چهاردهم نه به دنبال ریاست بر مردم، بلکه به دنبال تامین رضایتمندی مردم است
پزشکیان لیست وزرا را با چه کسانی هماهنگ کرده است؟ | مجلس هم مثل دولت وفاق را در عمل نشان دهد
پزشکیان: از مجلس انتظار می رود پایبندی به وفاق را در عمل نشان دهند/مهمترین دغدغه دولت کاستن از فاصله مردم و حاکمیت و تامین رضایت مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 12:552024-08-20سياسي

آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است


با اشاره به ترکیب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: به نظر می رسد آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی با اشاره به ترکیب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: به نظر می رسد آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شعار دکتر پزشکیان مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار کرد: به عنوان گام اول اگر عمده این ترکیب از مجلس رأی اعتماد گیرد، به نظرم خوب است و دولت جدید با شاکله جدید و استفاده از نیروی جناح های مختلف شکل می گیرد.

وی افزود: کابینه پیشنهادی هماهنگی لازم با رییس جمهور را دارد و به نظر می رسد اگر به لحاظ کارآمدی بتواند بر مشکلات بخش های مختلف مانند معیشت، اقتصاد، مسائل فرهنگی و اشتغال که نمایندگان مطرح و جزو مطالبات مردم است، غلبه کند، گام بسیار خوبی برای ارتقا و افزایش سرمایه اجتماعی دولت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با وظیفه سایر نهادها جهت تعامل با دولت عنوان کرد: در درجه اول اگر رأی اعتماد به کابینه داده شود، وظیفه مهمی است که مجلس انجام می دهد و بعد از آن همان طور که رهبری اشاره کردند، همه باید به دولت یاری دهند تا به مشکلات غلبه کند و توفیق دولت را، توفیق خود بدانند.


برچسب ها: دولت وفاق ملی - تشکیل دولت - وزرای پیشنهادی دولت - پزشکیان - دولت - وزرای پیشنهادی - پیشنهادی
آخرین اخبار سرویس:

آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است

آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است