مطالب مرتبط:
خبری مهم درخصوص واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امروز چهارشنبه 3 مرداد
140 مددجوی کمیته امداد در گلستان صاحب خانه شدند
سامانه رصد هزینه کرد منابع خیران در کمیته امداد راه اندازی می شود
افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امروز 3 مرداد
کمیته امداد واسطه احسان بین نیازمندان و خیران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 19:102024-07-24سياسي

مراکز نیکوکاری سرمایه های اجتماعی کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری سرمایه های اجتماعی و بازوی توانمند کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد عصر چهارشنبه در سفر یک روزه به شهرستان گرمی و دیدار با مسئولان مرکز نیکوکاری مرحوم حاج حسن بخشی این شهرستان اظهار کرد: در سطح استان اردبیل 158 مرکز نیکوکاری فعالیت دارند که با همراهی این مراکز توانسته ایم پاسخگوی بخش مهمی از نیازهای مددجویان باشیم.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان سرمایه اجتماعی و بازوی توانمند کمیته امداد نقش بسزایی را در رفع امور فقرا و نیازمندان جامعه ایفا می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در سطح شهرستان گرمی 12 مرکز نیکوکاری به خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب پذیر خدمات ارائه می کنند، گفت: یکی از این مراکز که برنامه های مناسبی را در رفع نیازمندی و همچنین ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت به انجام رسانده، مرکز نیکوکاری مرحوم حاج حسن بخشی است.

حسین نژاد با قدردانی از فعالیت های بی وقفه مراکز نیکوکاری در شهرستان گرمی افزود: این مراکز بی هیچ چشم داشتی در خدمت خانوار نیازمند منطقه هستند که تمامی اقدامات آنها را ارج می نهیم.


برچسب ها: کمیته امداد - نیکوکاری - مراکز نیکوکاری - مرکز نیکوکاری - استان اردبیل - مدیرکل کمیته امداد - سرمایه های اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نیکوکاری سرمایه های اجتماعی کمیته امداد هستند

مراکز نیکوکاری سرمایه های اجتماعی کمیته امداد هستند