مطالب مرتبط:
سخنگوی صنعت برق: 35 هزار مگاوات از مجموع برق کشور توسط کولرها مصرف می شود / گذاشتن درجه کولر روی 24، مصرف را 20 درصد کاهش می دهد / خنکی بیش از اندازه دمای هوا در بانک ها؛ مردم می گویند در این شرایط گرما، در برخی بانک ها احساس سرما می کنیم / در آستانه رسیدن به نیاز مصرف 80 هزار مگاواتی هستیم ک
انتقاد از مصرف برق بانکها/خطر تغییر الگوی مصرف در مناطق عادی
انتقاد از مصرف برق بانکها | خطر تغییر الگوی مصرف در مناطق عادی
انتقاد از مصرف برق بانکها
انتقاد توانیر از مصرف برق بانکها / فقط 20درصد از مردم پرمصرف هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 10:352024-07-28اقتصادي

سخنگوی صنعت برق: الگوی مصرف برق بانک ها قابل انتقاد است


سخنگوی صنعت برق با اشاره به خنکی بیش از اندازه دمای هوا در بانک ها، گفت: حدود 35 هزار مگاوات از مجموع برق کشور در بخش سیستمهای سرمایشی (کولرها) مصرف می شود.

- سخنگوی صنعت برق با اشاره به خنکی بیش از اندازه دمای هوا در بانک ها، گفت: حدود 35 هزار مگاوات از مجموع برق کشور در بخش سیستمهای سرمایشی (کولرها) مصرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به گلایه برخی هموطنان از خنکی بیش از اندازه دمای هوا در بانک ها گفت: مردم می گویند در این شرایط گرما، در برخی بانک ها احساس سرما می کنیم و مصرف برق بیش از 52 هزار اداره و سازمان کشور از طریق کنتورهای هوشمند پایش می شود.

مدیرعامل توانیر از گزارش های مردمی واصله در خصوص بد مصرفی برق در برخی بانک ها، فرودگاه ها، مراکز آموزشی و … خبر داد و گفت: روشن بودن همه وسایل سرمایشی در مراکز آموزشی که در تابستان تعطیل هستند صحیح نیست و باید صرفاً همان اتاقی که پرسنل حضور دارند، سیستم های سرمایشی روشن شود.

تلاش شبانه روزی 150 هزار نفر برای تأمین برق کشور وی مصرف کنونی کشور را از برخی کشورهای اروپایی بیشتر عنوان کرد و گفت: اکنون در آستانه رسیدن به نیاز مصرف 80 هزار مگاواتی هستیم که شرایط بسیار سخت و فشار زیادی را به شبکه وارد می کند و بیش از 150 هزار نفر از پرسنل صنعت برق در آم


برچسب ها: سخنگوی صنعت برق - بانک ها - صنعت برق - بانک - سخنگوی - مراکز آموزشی - دمای هوا
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی صنعت برق: الگوی مصرف برق بانک ها قابل انتقاد است

سخنگوی صنعت برق: الگوی مصرف برق بانک ها قابل انتقاد است