مطالب مرتبط:
تجمع اعتراضی مردم مشگین شهر در پی شهادت اسماعیل هنیه
آیا شیبا به سمت پایین در حال حرکت است؟
امید سرلوحه همه حرکت ها و پیشرفت ها در کشور باشد
امید سرلوحه تمام حرکت ها در کشور باشد
تصاویر حرکت هماهنگ و جنجالی سحر دولتشاهی و همایون شجریان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-03سياسي

کاروان زکات در مشگین شهر به حرکت درآمد


و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین نژاد در حاشیه آیین کاروان زکات شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: اهالی، کشاورزان و عشایر شهرستان مشگین شهر با پرداخت زکات خود به کمیته امداد، به یاد فقرا و محرومان جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه مشگین شهری های نیکوکار همواره یکی از شهرستان های پیشرو در پرداخت زکات هستند، اعلام کرد: در سال جاری 600 میلیون تومان زکات از سطح شهرستان مشگین شهر جمع آوری شده است.

حسین نژاد افزود: در قالب کاروان زکات، 20 خودرو، 35 تن گندم و جو را در قالب زکات اهدایی عشایر و کشاورزان مشگین شهر حمل می کنند که ارزش ریالی آن بیش از 400 میلیون تومان ارزیابی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در سه ماهه نخست سال جاری، کشاورزان مشگین شهری بیش از 200 میلیون تومان زکات پرداخت کرده بودند.

وی یادآور شد: زکات پرداختی در همان روستا های مودی زکات هزینه شده و در اختیار خانواده های تحت حمایت و افراد نیازمند همان منطقه قرار می گیرد.

در ادامه، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با تبیین اهمیت فریضه زکات در دین اسلام، گفت: در بیان اهمیت این فریضه واجب الهی، همین بس که زکات 26 مرتبه در قرآن کریم ذکر شده و در موارد متعددی در کنار نماز آمده است.


برچسب ها: مشگین شهر - زکات - کمیته امداد - شهرستان - کشاورزان - پرداخت - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

کاروان زکات در مشگین شهر به حرکت درآمد

کاروان زکات در مشگین شهر به حرکت درآمد