مطالب مرتبط:
امام خمینی: موسس حزب توده همسفر من در مکه بود، آدم نمازخوانی بود
قاضی زاده هاشمی: دارایی های بنیاد شهید برای اولین بار در انتهای دوره بیش از 30 درصد افزایش پیدا کرد
واکنش ماجدی به ماجرای احضار به دادگاه: در مظان اتهام هستیم، نه مجرم!/ یکسری عوامل دست به دست هم داده اند تا این شأن و شخصیت را از ما بگیرند
فوری ؛ احتمال تعطیلی شنبه و یکشنبه تهران قوت گرفت | درخواست تعطیلی داده شد؟
زاخارووا: اتحادیه اروپا سیاست خود را به جنگ افروزی تغییر داده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 06:302024-07-25فرهنگي

در انتهای شب؛ قصه آدم های مدرنی که ماندن را به رفتن ترجیح داده اند


در فیلم جدایی نادر از سیمین ، سیمین مصمم بود که برود، و در فیلم پل چوبی شیرین مردد بود که با صبوحی برود یا با امیر بماند، ولی در سریال در انتهای شب نکته جالب این بود که بهنام و ماهرخ رسیدن به فردای بهتر را در ترک وطن جست وجو نمی کردند.

- در فیلم جدایی نادر از سیمین ، سیمین مصمم بود که برود، و در فیلم پل چوبی شیرین مردد بود که با صبوحی برود یا با امیر بماند، ولی در سریال در انتهای شب نکته جالب این بود که بهنام و ماهرخ رسیدن به فردای بهتر را در ترک وطن جست وجو نمی کردند.

   عصر ایران؛ هومان دوراندیش - سریال در انتهای شب ، اثر خوش ساخت و خوش قصه آیدا پناهنده، چنان که دیگران هم نوشته اند، به مشکلات و مصایب طبقه متوسط جدید در ایران امروز می پردازد.

اگرچه مسا ٔله نویسندگان فیلم نامه، آیدا پناهنده و ارسلان امیری، فراتر از نمایش زندگی افرادی از یک طبقه اجتماعی خاص است.

یعنی تجارب انسانی و عاشقانه ای که در این سریال می بینیم، لزوم اختصاصی به یک قشر یا طبقه خاص ندارد.

  البته اینکه کف گیر کشش جنسی و عاطفی یک مرد نسبت به همسرش، بعد از ده سال زندگی مشترک، به تهِ دیگ وجودش خورده باشد، تجربه انسانی فراگیری است که بالاشهری و پایین شهری نمی شناسد!   یا مردی که از همسری سرسخت و نقاد جدا شده، فارغ از این که در کدام طبقه اجتماعی قرار دارد، م


برچسب ها: آیدا پناهنده - فیلم - برود - سریال - پناهنده - شیرین - ایران
آخرین اخبار سرویس:

در انتهای شب؛ قصه آدم های مدرنی که ماندن را به رفتن ترجیح داده اند

در انتهای شب؛ قصه آدم های مدرنی که ماندن را به رفتن ترجیح داده اند