مطالب مرتبط:
خبرورزشی گردی| جلال حسینی: اگر خارجی بودیم تا الان 100 مرتبه به پولمان رسیده بودیم/ کیروش هنوز و همیشه استاد من است
میوه رسیده رو اینجوری تشخیص بده + فیلم
گردان های القسام: زمان کشیده شدن افسار دشمن دیوانه فرا رسیده است
انشای گریه دار دانش آموزی که خیانت مادرش را با چشمان خودش دید/ عکس
عرضه در گردش تتر به 113 میلیارد دلار رسیده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 16:502024-07-31سياسي

گریه نمی کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است


خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت و اعلام کرد: ما گریه نمی کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

مشروح این پیام تسلیت در ادامه می آید؛ پیروان ابلیس و دشمنان خدا و بشریت بار دیگر دست به جنایتی عظیم زده و با ترور مجاهد راه حق شهید اسماعیل هنیه، برگی دیگر از تاریخ پلید خود را ورق زدند، اما نمی دانند که او که در راه خدا پیکار می کرده، شهید است و با ریخته شدن خونش کتاب و دفتر سرخ آزادی انسان پربارتر از قبل می شود.

ما بر ریخته شدن خون آنکه جانش را با خدا معامله کرده بود گریه نمی کنیم که حق تبارک و تعالی خود در آیه 111 از سوره توبه چنین فرموده که: إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.


برچسب ها: خانه کتاب و ادبیات ایران - خانه کتاب و ادبیات - رییس دفتر سیاسی - اسماعیل هنیه - ادبیات ایران - دفتر سیاسی - خانه کتاب
آخرین اخبار سرویس:

گریه نمی کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است

گریه نمی کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است