مطالب مرتبط:
رسانه ها نقش کلیدی و متفاوت در جنگ ترکیبی دارند
رسانه ها خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی هستند
سلاح جنگ رسانه ای روایت سازی است
نشست رسانه ای «افق جنگ در منطقه»| پخش زنده از ایران پرس
بهره گیری دشمن در جنگ رسانه ای با تمام روش ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 20:252024-08-07سياسي

رسانه، سلاح مؤثر در جنگ ترکیبی است


در عرصه جنگ ترکیبی هر چقدر به تجهیزات به روز مجهز باشیم، بدون استفاده از هنر و رسانه کارکرد ندارد، بنابراین امروز اگر می خواهیم عزت و آینده را برای نظام و انقلاب رقم بزنیم حتما باید در حوزه رسانه فعال باشیم و بسترسازی کنیم.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در عرصه جنگ ترکیبی هر چقدر به تجهیزات به روز مجهز باشیم، بدون استفاده از هنر و رسانه کارکرد ندارد، بنابراین امروز اگر می خواهیم عزت و آینده را برای نظام و انقلاب رقم بزنیم حتما باید در حوزه رسانه فعال باشیم و بسترسازی کنیم.

سردار حمید دامغانی امروز، 17 مردادماه در همایش خبرنگاران حسینی که به یاد 165 شهید خبرنگار غزه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اربعین حسینی حماسه ای اقتدار آفرین است که توصیه می شود هر کدام از اصحاب رسانه فرصت حضور در این راهپیمایی را دارید، حتما شرکت کنید.

وی با اشاره به خدمت رسانی 32 موکب گیلان به زائرین پیاده روی اربعین حسینی، افزود: جای یک موکب رسانه ای از استان گیلان با وجود ظرفیت رسانه ای که دارد، در پیاده روی اربعین خالی است، ظرفیت تولید خبر و محتوای فعالان رسانه ای استان بسیار بالاست و می طلبد که یک موکب فعالان رسانه ای استان در اربعین فعال شود تا بتوانند با قلم خود به این حماسه عظیم بپردازند.


برچسب ها: رسانه - خبرنگار - فرمانده سپاه قدس گیلان - سردار حمید دامغانی - تبریک روز خبرنگار - فرمانده سپاه قدس - امروز
آخرین اخبار سرویس:

رسانه، سلاح مؤثر در جنگ ترکیبی است

رسانه، سلاح مؤثر در جنگ ترکیبی است