مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-18سياسي

آزموده را آزمودن خطاست


حسین صمصامی در مخالفت عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: نمایندگان محترم، ملت شریف ایران، آزموده را آزمودن خطاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین صمصامی نماینده مخالف برنامه های عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس اظهار داشت: نمایندگان محترم، ملت شریف ایران، آزموده را آزمودن خطاست.

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار نمایندگان 12 ویژگی برای یک وزیر در جمهوری اسلامی نام بردند و کارآمدی یکی از آنها بود.

آقای همتی در دوران تصدی بانک مرکزی نشان می دهد که نه تنها نمره قابل قبولی نمی گیرند بلکه مدیریت ضعیف ایشان منجر به بحران های جدی در جامعه شده است.

وی عنوان کرد: ایشان به عنوان رییس بانک مرکزی اختیارات خاص از سران قوا داشتند که ماحصل این اختیارات ویژه این شد که شرایط کشور با این مجوز خارج از روال قانونی با چالش های بیشتری مواجه شد.

در حوزه بانکی ورود به حوزه بانک آینده یکی از اقدامات بود که اقدامات نامتعارف از بانک تات و سو استفاده از سرمایه گذاران کلان در نهایت ادغام بانک تات با چند بانک و مؤسسه متخلف دیگر خاتمه یافت.

تکمیل می شود…


برچسب ها: عبدالناصر همتی - نمایندگان - وزیر پیشنهادی - وزیر پیشنهادی امور اقتصاد - حسین صمصامی - وزیر پیشنهادی اقتصاد - بانک مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

آزموده را آزمودن خطاست

آزموده را آزمودن خطاست