مطالب مرتبط:
کارمند فروش و بازاریابی - خانم
کارشناس فروش و بازاریابی
سرپرست فروش و بازاریابی (تجهیزات پزشکی زیبایی)
اتوماسیون فروش و بازاریابی با استفاده از نرم افزار CRM در شرکت های بزرگ و متوسط
تماس تلفنی رییس جمهور قزاقستان با پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 16:002024-07-22فناوري

شخصیت شناسی مشتریان در بازاریابی تلفنی


بازاریابی تلفنی، چالشی جذاب برای بسیاری از کارشناسان فروش است.

در این میان، نحوه ی ارتباط با مشتریان از طریق تلفن، نقشی کلیدی در موفقیت ایفا می کند.

- راز موفقیت در بازاریابی تلفنی: چگونه با مشتریان مختلف ارتباط برقرار کنیم؟ شخصیت شناسی مشتریان در بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی، چالشی جذاب برای بسیاری از کارشناسان فروش است.

در این میان، نحوه ی ارتباط با مشتریان از طریق تلفن، نقشی کلیدی در موفقیت ایفا می کند.

در این مقاله، به بررسی چهار تیپ شخصیتی رایج در بین مشتریان می پردازیم و بهترین راهبردها را برای ارتباط موثر با هر یک از آنها ارائه می دهیم.

عصر ایران / مدرسه کار و کسب ؛  دکتر داود موذن* -  یکی از چالش های بسیار مهمی که کارشناسان فروش شرکت ها در بازاریابی تلفنی با آن روبرو هستند نحوه ارتباط گرفتن موثر با مشتری پشت تلفن می باشد.

در حقیقت بازاریابی تلفنی یکی از فعالیت های دشوار در بازاریابی است.

دشواری بازاریابی تلفنی از آن جهت است که یک کارشناس فروش در هنگام بازاریابی، از پنج حس انسانی(بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی و لامسه) چهار حس را ندارد و فقط حس شنوایی فروشنده و مشتری فعال است.

در بازاریابی تلفنی، فروشنده و مشتری همدیگر را نمی بینند و زبان بدن همدیگر را مشاهده نمی کنند و تنها چیزی که بین آن ها رد و بدل می شود،


برچسب ها: بازاریابی - مشتریان - تلفن - مشتری - ارتباط - کارشناسان - شخصیت شناسی
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت شناسی مشتریان در بازاریابی تلفنی

شخصیت شناسی مشتریان در بازاریابی تلفنی