مطالب مرتبط:
ماجرای آدم ربایی 3 میلیاردی مردجوان در جنوب تهران
ماجرای آدم ربایی 3 میلیاردی مردجوان در جنوب تهران
ماجرای آدم ربایی 3 میلیاردی مردجوان در جنوب تهران
گروگان گیری میلیاردی در تهران
گروگانگیری میلیاردی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 16:002024-07-27حوادث

دستگیری زورگیران میلیاردی در تهران


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان زورگیر که مال باختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانکشان در دستگاه کارت خوان می کردند، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری 2 سارق که به صورت کارت کشیدن در دستگاه کارت خوان و یا سرقت دلار و یورو از افرادی که از صرافی ها خرید می کردند، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

وی گفت: با حضور مأموران تیم عملیات کلانتری 113 بازار و بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارقان شدند و مشخصات آنها به تمامی واحدهای گشت اعلام شد.

سرهنگ مافی اضافه کرد: پس از گشت زنی های هدفمند در محدوده بازار، مأموران سارقان را مشاهده و هنگامی که قصد زورگیری از یک شهروند را داشتند، آنها را غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و سپس به کلانتری منتقل کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از کیف سارقان یک عدد دستگاه کارت خوان کشف شد که در بررسی های بیشتر مشخص شد که در این دستگاه در یک ماه گذشته مبلغ 2 میلیارد ریال تراکنش.


برچسب ها: پلیس پیشگیری تهران - سرکلانتر هفتم - زورگیر - پلیس پیشگیری - دستگیری - سارقان - کارت خوان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران میلیاردی در تهران

دستگیری زورگیران میلیاردی در تهران