مطالب مرتبط:
خدمت رسانی 16 موکب اردبیل به زائران اربعین
لنده گرمترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد
استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در کهگیلویه و بویراحمد نقره داغ شدند
جمعیت هلال احمر آماده برای خدمت رسانی به زائران اربعین
بهسازی و توسعه زیر ساخت های جاده ای استان کرمانشاه برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 20:252024-08-05اجتماعي

85 موکب کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به زائران برپا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،حسین حکمتیان،رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 10 موکب در مرز شلمچه مستقر است و در مسیر شلمچه تا گچساران چهار موکب مستقر است.

- رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار خادم در قالب 85 موکب از این استان در داخل و خارج از مرز کشورمان در جریان راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از زائران پذیرایی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،حسین حکمتیان،رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 10 موکب در مرز شلمچه مستقر است و در مسیر شلمچه تا گچساران چهار موکب مستقر است.

حکمتیان افزود: شهرستان های باشت و گچساران طریق الکربلایی هستند و از کشورهای افغانستان و پاکستان زائران زیادی از استان ما عبور می کنند و بیش از 17 موکب در این طریق الکربلا هستند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مسیرهای دهدشت به یاسوج، در مسیر کاکان و در همه جاده های مواصلاتی استان موکب وجود دارد و خلا موکب در مسیر وجود ندارد.

حکمتیان عنوان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی، پخت و پز و اسکات در این موکب ها ارائه می شود و علاوه بر آن همه پیوست فرهنگی دارند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - استان کهگیلویه - بازسازی عتبات - استان
آخرین اخبار سرویس:

85 موکب کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به زائران برپا شده است

85 موکب کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به زائران برپا شده است