مطالب مرتبط:
شش چهره شگفت انگیز دولت پیشنهادی مسعود پزشکیان | از برادر رییس اطلاعات سپاه در وزارت آموزش و پرورش تا ابقای وزیر اطلاعات رییسی
ابطال 12 آیین نامه و تصویب نامه مغایر با قانون دستگاه های اجرایی با پیگیری سازمان بازرسی در دیوان عدالت اداری
سوابق علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش
گزینه وزارت آموزش و پرورش دولت پزشکیان معرفی شد: علیرضا کاظمی کیست!؟
:::جالبتر::: گزینه وزارت آموزش و پرورش دولت پزشکیان معرفی شد: علیرضا کاظمی کیست!؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 17:252024-08-11اجتماعي

رییس اسکودا: دیوان عدالت اداری ابطال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنشستگان را صادر کند


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) به خبرنگار جماران گفت: باید باید دیوان عدالت اداری ابطال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنشستگان را صادر کند.

- رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در خصوص بخشنامه وزارت آموزش پرورش برای بازنشستگان، گفت: دیوان عدالت اداری باید ابطال بخشنامه را صادر کند.

چون بر اساس موازین حقوقی وقتی فردی را استخدام می کنیم به او می گوییم که شما باید 30 سال خدمت کنید و اگر مازاد بر آن بدون رضایت ادامه پیدا کند، فرد می تواند ابطال آن را از دیوان عدالت بخواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، جعفر کوشا روز یکشنبه در نشست خبری ضمن تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار، آزادی و استقلال را وجه اشتراک وکلا و خبرنگاران دانست و گفت: می توان در این نقاط اشتراک با انعقاد تفاهم نامه های همکاری تعریف کرد.

خبرنگاران هر نوع حمایت حقوقی که لازم داشته باشند می توانند به اتحادیه اسکودا مراجعه کنند و با توجه به 29 نمایندگی کانون های وکلای دادگستری در سراسر کشور این امکان وجود دارد تا چتر حمایتی از خبرنگاران ایجاد شود.

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در پاسخ به سؤال خبرنگار جماران در خصوص بخشنامه وزارت آموزش پرورش برای بازنشستگان، گفت: دیوان عدالت اداری


برچسب ها: دیوان عدالت اداری - دیوان عدالت - ابطال بخشنامه - وزارت آموزش و پرورش - وزارت آموزش - عدالت اداری - بازنشستگان
آخرین اخبار سرویس:

رییس اسکودا: دیوان عدالت اداری ابطال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنشستگان را صادر کند

رییس اسکودا: دیوان عدالت اداری ابطال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنشستگان را صادر کند