مطالب مرتبط:
آزادگان اسوه هایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند 
آیین تجلیل از جانبازان و آزادگان سرافراز ارتش
تجلیل از آزادگان سیاسی بوشهر قبل از پیروزی انقلاب
بزرگداشت آزادگان ؛ اسوه های صبر و فداکاری
تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان خوروبیابانک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 22:002024-08-15سياسي

تجلیل از آزادگان و اسوه های ایثار و شهادت در بوکان


؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان در این مراسم ضمن تبریک سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و ایثارگران گفت: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از تمامیت ارضی کیان مملکت اسلامی خود جنگیدند.

امیری افزود: برگزاری و اجرای مراسم پاسداشت برای این عزیزان فرصتی را برای بیان رنج های آنان و آشنایی نسل جوان با این رشادت ها فراهم می کند.

وی اظهار کرد: درصدد هستیم با ایجاد تشکل های ایثارگری آزادگان را ساماندهی کنیم و از نظرات و پیشنهادات جامعه ایثارگری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهرمند شویم.

امام جمعه بوکان هم در این مراسم گفت: اگر ایثار آزادگان و ایثارگران و نثار خون شهیدان نبود امنیت و آرامش کنونی موجود در کشور را شاهد نبودیم.

ماموستا عباس احمدی افزود: راه این عزیزان در تداوم راه جانبازی اصحاب پیامبر در صدر اسلام بوده که برای حفظ دین و کیان مملکت اسلامی کوشا بودند و تلاش کردند.

فرماندار شهرستان بوکان هم در این مراسم گفت: آزادگان رنجی بسیار در دوران اسارت و جنگ تحمیلی متحمل شدند که قابل توصیف نیست و برای تحمل غرور آفرین شرایط سخت اسرا و آزادگان بایستی سر تعظیم فرود آورد.


برچسب ها: ایثار - ایثارگران - آزادگان - بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثار و شهادت - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار و شهادت
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از آزادگان و اسوه های ایثار و شهادت در بوکان

تجلیل از آزادگان و اسوه های ایثار و شهادت در بوکان