مطالب مرتبط:
فعالیت های فرهنگی و هنری باید منجر به رشد اقتصادی شود | فرهنگ و هنر صرفا یک مسئولیت اجتماعی نیست
خبرنگاران نسبت به آسیب های اجتماعی استان همدان مسئولیت دارند
شبکه اجتماعی تردز به مرز 200 میلیون نفر کاربر فعال رسید
زمان واریز حقوق مرداد ماه 1403 بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا
یوسف دیکچ، تیرانداز خونسرد ترک که شبکه های اجتماعی را منفجر کرد، کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:352024-08-03پزشكي

حفظ، حمایت و ترویج شیردهی یک مسئولیت اجتماعی است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: حفظ حمایت و ترویج شیردهی یک مسئولیت اجتماعی است، لذا همه باید با هم کار کنیم تا مطمئن شویم که  تمامی مادران  از حمایت اجتماعی فرزند پروری برخوردارند و محیطی که در آن زندگی می کنند دوستدار کودک است.

- ایسنا/لرستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: حفظ حمایت و ترویج شیردهی یک مسئولیت اجتماعی است، لذا همه باید با هم کار کنیم تا مطمئن شویم که  تمامی مادران  از حمایت اجتماعی فرزند پروری برخوردارند و محیطی که در آن زندگی می کنند دوستدار کودک است.

  مریم کوشکی سیزدهم مرداد با اشاره به فرارسیدن هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر در جمع خبرنگاران بیان کرد: هفته اول ماه آگوست مصادف با 10 تا 16 مردادماه، هفته جهانی شیر مادر نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: هر ساله از طرف سازمان جهانی بهداشت شعاری برای این هفته در نظر گرفته می شود و شعار امسال حمایت همه جانبه ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه تعیین شده است.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: این شعار در راستای دستیابی به اهدافی همچون ارتقای آگاهی جامعه در خصوص چالش های موجود در حمایت از ترویج تغذیه با شیر مادر، توسعه بستر لازم جهت دسترسی برابر به تغذیه با شیر مادر، جلب همراهی و حمایت افراد و سازمان ها جهت افزایش همکاری و حمایت آنان ا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی لرستان - مسئولیت اجتماعی - اجتماعی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی لرستان - حمایت اجتماعی - حمایت
آخرین اخبار سرویس:

حفظ، حمایت و ترویج شیردهی یک مسئولیت اجتماعی است

حفظ، حمایت و ترویج شیردهی یک مسئولیت اجتماعی است