مطالب مرتبط:
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مردمی سازی و عدالت فرهنگی تاکید کرد
تسهیلگری در حوزه نشر الکترونیک می تواند مهم ترین اقدام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد
اعلام برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد در چهار محور اصلی
برنامه های «سیدعباس صالحی» برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟
واکنش مجلس به برنامه سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی ارشاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 15:352024-08-14فرهنگي

تحلیل حجت الاسلام حشمتی از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی


شخصیت های فرهنگی نظیر سیدعباس صالحی نگاه شان به ایران و فرهنگ ایرانی عمیق تر است و همین تفاوت ایشان با نیروهای فرهنگی دیگر خواهد بود، - حجت الاسلام محمدرضا حشمتی گفت: شخصیت های فرهنگی نظیر سیدعباس صالحی نگاه شان به ایران و فرهنگ ایرانی عمیق تر است و همین تفاوت ایشان با نیروهای فرهنگی دیگر خواهد بود، طبیعتا همکاران ایشان هم از همین قشر انتخاب خواهند شد.

حجت الاسلام محمدرضا حشمتی -معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- در گفت وگو با ایسنا، در مورد انتخاب سیدعباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتظاراتی که از وی در حوزه قرآن و عترت وجود دارد، اظهار کرد: همیشه یک تفاوت ماهوی بین شخصیت هایی که ما به عنوان وزیر و معاون وزیر انتخاب می کنیم وجود دارد، آقای صالحی وزیر پیشنهادی رییس جمهور به لحاظ شخصی و شخصیتی با مجموعه نیروهای فرهنگی که در دولت قبل بودند، تفاوت دارند.

نگاه بعضی از دوستان ما در دولت سیزدهم بیشتر یک نگاه تبلیغاتی به حوزه فرهنگ بوده و یک نگاه عمیق فرهنگی و ریشه یابی مشکلات نبوده است.

وی ادامه داد: طبیعتاً وقتی که یک شخصیت فرهیخته برای راس یک وزارت خانه انتخاب شود سعی می کند همکارانش، مجموعه معاونت ها، رؤسای سازمان ها و مدیران میانی را متناسب با سیاست ها و خط مشی خود انتخاب کند.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - سیدعباس صالحی - وزیر پیشنهادی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل حجت الاسلام حشمتی از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحلیل حجت الاسلام حشمتی از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی