مطالب مرتبط:
زائران اربعین پیاده روی را در ساعات شب انجام دهند
آغاز اعزام زائران گلستانی به پیاده روی اربعین حسینی از امروز
زائران اربعین پیاده روی را در ساعات شب انجام دهند
جزیره محبوب ایرانی ها، مغلوب «وانِ» ترکیه شد!
ابرموشک ایرانی می تواند یک کشور را نابود کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 23:052024-08-06اجتماعي

پیش بینی شمار زائران ایرانی در پیاده روی ربعین


معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طبق پیش بینی مرکز مدیریت راه ها امسال بیش از 4میلیون و 400هزار نفر زائر اربعین خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، داریوش امانی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی آماده سازی پایانه مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین 1403 اظهار کرد: بیش از 4میلیون و 100 هزار زائر از طریق جاده ها و مرزهای زمینی و بوسیله ناوگان اتوبوس جابجا خواهند شد که نیاز است تعداد ناوگان حمل و نقل خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای جابجایی این تعداد زائر به 12 هزار دستگاه اتوبوس نیاز است و سازمان فقط 7200 دستگاه در اختیار دارد که برای پاسخگویی به نیاز مردم از ظرفیت دستگاه ها ی مختلف و تاکسی های اینترنتی نیز همانند سال گذشته استفاده خواهد شد.

امانی همچنین پایانه مرزی تمرچین را یک مرز اقتصادی اعلام و خاطر نشان کرد: با پیگیری های که انجام شد در 4 سال اخیر بحث ترانزیت در این مرز رشد و رونق گرفت بطوریکه در سال گذشته شاهد رشد 260 درصدی ترانزیت نسبت به مدت زمان سال گذشته خود بودیم همچنین در 4 ماهه سالجاری نیز شاهد رشد 760 درصدی ترانزیت نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هستیم.

وی با اشاره به اینکه مرزها گلوگاه های کشور محسوب می شوند، خاطر نشان کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب یکی از اولویت های سیاست خارجی


برچسب ها: زائر - سازمان راهداری و حمل - دستگاه - رییس سازمان راهداری - تاکسی های اینترنتی - مرکز مدیریت راه ها - حمل و نقل
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شمار زائران ایرانی در پیاده روی ربعین

پیش بینی شمار زائران ایرانی در پیاده روی ربعین