مطالب مرتبط:
پورموسوی: بقای استقلال خوزستان کام برخی را تلخ کرد!
پورموسوی: بقای استقلال خوزستان کام برخی را تلخ کرد!
دلنوشته تلخ ناهید کیانی برای مردم ایران
مرگ تلخ پسربچه 6 ساله در استخر خانه شان / همه شوکه شدند
دلنوشته خاص و تلخ ناهید کیانی برای مردم ایران حسابی خبرساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:252024-08-13ورزشي

روایت تلخ پرپر شدن گُل سرخ خوزستان


امتیاز تیم بومی استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال واگذار شد؛ تیمی که چندین فصل با دست خالی و بی امکاناتی مقابل متمول ترین تیم ها ایستاد و جنگید اما در نهایت زورش به تبعیض ها نرسید.

- ایسنا/خوزستان امتیاز تیم بومی استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال واگذار شد؛ تیمی که چندین فصل با دست خالی و بی امکاناتی مقابل متمول ترین تیم ها ایستاد و جنگید اما در نهایت زورش به تبعیض ها نرسید.

استقلال ملاثانی که در سال 1399 در اولین حضور خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور موفق شد با 52 امتیاز مقام قهرمانی گروه اول این رقابت ها را به دست آورد و به صورت مستقیم راهی فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک کشور شود، در آن برهه در حالی به این موفقیت رسید که مجموعه ای از جوانان برخاسته از منطقه محروم و بی بضاعت ملاثانی با هدایت داریوش هرمزی و با تدبیر و مدیریت خوب مسئولان باشگاه، رقم زننده این شگفتی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما استقلال ملاثانی نحوه شکل گیری اش تا رسیدن به لیگ یک و جنگیدن پا به پای تیم های متول فوتبال ایران حتی در جام حذفی همین فصل گذشته مقابل سپاهان روایت عجیبی دارد؛ سال 65 در منطقه ملاثانی تیم های محلاتی در رشته فوتبال مشغول به فعالیت بودند که سید سلطان حسینی (مدیرعاملی که در سال 99 تیم با مدیریت وی لیگ یکی شد) که آن زمان 13، 14 ساله بود به دوستانش پیشنها


برچسب ها: استقلال ملاثانی - ملاثانی - استقلال - لیگ یک فوتبال - امتیاز - فوتبال - لیگ دسته دو فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ پرپر شدن گُل سرخ خوزستان

روایت تلخ پرپر شدن گُل سرخ خوزستان