مطالب مرتبط:
نزدیک به 12000 سرباز اوکراینی وارد خاک روسیه شده اند
سقوط اولین شهر روسیه به دست اوکراین / ادامه پیشروی اوکراین در استان مرزی کورسک روسیه / اشغال 1100 کیلومتر مربع و 82 روستای روسیه / اوکراین : در خاک روسیه منطقه حائل ایجاد می کنیم / فرار 200 هزار شهروند روس و تخلیه شهر و روستاها
مجوز روسیه برای استفاده از خاک بلاروس در صورت تهدید
اوکراین برای «حفظ نظم و قانون» در منطقه تصرف شده از خاک روسیه، دفتر نظامی ایجاد کرد
اوکراین در خاک روسیه، دفتر نظامی ایجاد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-16بين الملل

روایت سربازان اوکراینی از پیشروی «کورکورانه» در خاک روسیه


سربازان و فرماندهان اوکراینی در توضیح نحوه پیشروی خود به خاک روسیه طی نبردهای اخیرشان در بلگورود و کورسک، روایت خود از تدابیر دفاعی روسیه و تلفات نظامیان اوکراینی را بیان کردند.

- روایت سربازان اوکراینی از پیشروی کورکورانه در خاک روسیه سربازان و فرماندهان اوکراینی در توضیح نحوه پیشروی خود به خاک روسیه طی نبردهای اخیرشان در بلگورود و کورسک، روایت خود از تدابیر دفاعی روسیه و تلفات نظامیان اوکراینی را بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمله اوکراین به خاک روسیه به منطقه بلگورود گسترش یافته و با وجود نبردهای سخت نظامیان اوکراین در این منطقه، در منطقه مجاور کورسک نیز، روز پنج شنبه کنترل یک پارچه ای از سوی اوکراین برقرار بوده است.

روزنامه واشنگتن پست با انتشار این مطلب نوشت: جزییات جدید درباره نبرها در بلگورود که سربازان مجروح اوکراینی آن را توصیف کرده اند، در پی تعیین فرمانده ای جدید از سوی اوکراین در روز پنج شنبه(دیروز) برای کنترل بخش های تصرف شده کورسک اعلام شد.

سرویس اطلاعات اوکراین، پنج شنبه، اعلام کرد که طی پیشروی های خود در بلگورود روسیه، بیش از 100 نظامی این کشور را بازداشت کرده و آن را بزرگترین بازداشت یک باره سربازان دشمن خواند.


برچسب ها: اوکراین - سربازان - روسیه - تلفات نظامیان - پیشروی - نظامیان - روایت
آخرین اخبار سرویس:

روایت سربازان اوکراینی از پیشروی «کورکورانه» در خاک روسیه

روایت سربازان اوکراینی از پیشروی «کورکورانه» در خاک روسیه