مطالب مرتبط:
هشدار فرمانده سابق پدافند هوایی اسراییل: حیفا هدف اصلی حملات حزب الله خواهد بود
فرمانده سابق پدافند اسراییل: حیفا کانون اصلی حملات خواهد بود
حمله حزب الله به مقر پدافند هوایی اسراییل (16 مرداد 1403)
چگون می توان بر پدافند هوایی اسراییل غلبه کرد؟
جوکار: نیروهای نظامی ایران به زودی به ترور اسماعیل هنیه پاسخ خواهند داد | هشدار ایران به آمریکا و اروپا: حمایت نظامی از اسراییل به پاسخ متقابل منجر خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 00:552024-08-06بين الملل

هشدار فرمانده سابق پدافند هوایی اسراییل درباره حیفا


 فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، انتظار داریم واکنش حزب الله بسیار گسترده بوده و تمرکز اصلی آن بر روی شهر حیفا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرتیپ بازنشسته زویکا حایموویچ فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو عبری زبان اف ام 104.

5 به وحشت گسترده ای که از جامعه اسراییل از واکنش ایران (به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در تهران) دارد اشاره کرده و گفت: اطمینان دارد که شهروندان عادی تاثیر کمی را نسبت به این تهاجم خواهند داشت.

او در این زمینه فاش کرد، در سایه وحشت موجود از واکنش ایران به ترور اسماعیل هنیه در تهران، اسراییل با ایالات متحده و بقیه متحدانش در حال هماهنگی مستمر است، زیرا مشخص نیست که این تهاجم امروز رخ دهد یا هفته آینده با این حال مردم به جای وحشت و نگرانی شدید، به دستور العمل های فرماندهی جبهه داخلی توجه داشته و پایبند باشند.

حایموویچ در رابطه با واکنش حزب الله هم تاکید کرد، اقدام حزب الله به طور حتم مناطقی را در عمق بیشتر مورد هدف قرار داد و ارزیابی من آن است که حیفا کانون اصلی این حملات خواهد بود، شهردار حیفا نیز متوجه این مسئله شده و در حال آماده سازی شهر برای این تهاجم است.


برچسب ها: پدافند هوایی - رژیم صهیونیستی - اسماعیل هنیه - اسراییل - فرمانده - رییس دفتر سیاسی حماس - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانده سابق پدافند هوایی اسراییل درباره حیفا

هشدار فرمانده سابق پدافند هوایی اسراییل درباره حیفا