مطالب مرتبط:
حضور نمایندگان در مراسم تنفیذ رییس جمهور منتخب/هفتم مرداد مجلس جلسه علنی ندارد
قول نیکزاد برای همکاری مجلس با دولت چهاردهم
وزیر اقتصاد با رییس جمهور منتخب دیدار کرد/ خاندوزی: وظیفه همه ی ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشد، کمک کنیم/ گزارش عملکرد خودمان را خدمت دکتر پزشکیان تقدیم کردیم
محبی نیا: دولت چهاردهم با همان نگاه رهبری مورد حمایت مجلس قرار گیرد
دولت و مجلس تحقق تکالیف برنامه برای محرومیت زدایی را پیگیری کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 13:152024-07-23سياسي

اکثریت نمایندگان مجلس نسبت به دولت منتخب رویکرد تعاملی دارند


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد اکثریت نمایندگان مجلس دوازدهم تعامل با دولت منتخب است و این را مردم در آینده ایران خواهند دید.

- حسنعلی اخلاقی امیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دیدار دو روز گذشته نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب و تاکید ایشان بر لزوم پاسخگو بودن مجلس، اظهارکرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مجلس تنها پرسشگر نیست و باید پاسخگو هم باشد، باید گفت که قوه مقننه در کنار دو قوه قضاییه و مجریه مسئولیت هایی را بر عهده دارد و مطابق آن باید پاسخگو هم باشد.

من معتقدم که نمایندگان در مقابل مردم حوزه انتخابیه خود پاسخگو بوده اند و هیات رییسه نیز در نشست های خبری با خبرنگاران ارتباطات خوبی برقرار کرده است .

وی افزود: این پاسخگویی حق مردم ایران است و انتظار می رود که قوه مقننه به عنوان یکی از اجزای کل نظام که مسئولیت مهمی بر عهده دارد، پاسخگو هم باشد.

قطعاً نمایندگان مجلس در کنار وظایف خود اعم از قانونگذاری و نظارت، پاسخگوی عملکرد خود نیز هستند، به ویژه اینکه پس از تاکید اکید رهبر انقلاب احساس بنده این است که مجلس دوازدهم ارتباط خود با مجموعه رسانه و عموم مردم را تقویت خواهد کرد و این را به عنوان سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.


برچسب ها: نمایندگان - نمایندگان مجلس - مجلس شورای اسلامی - پاسخگو - مجلس - شورای اسلامی - نماینده مردم مشهد و کلات
آخرین اخبار سرویس:

اکثریت نمایندگان مجلس نسبت به دولت منتخب رویکرد تعاملی دارند

اکثریت نمایندگان مجلس نسبت به دولت منتخب رویکرد تعاملی دارند