مطالب مرتبط:
آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را تعطیل کرد
وزارت کشور آلمان مرکز اسلامی هامبورگ را تعطیل کرد
آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را تعطیل کرد
آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را تعطیل کرد
آلمان مرکز اسلامی هامبورگ را تعطیل کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:252024-07-24بين الملل

چرا آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را تعطیل کرد؟


نیروهای امنیتی آلمان بار دیگر به مرکز اسلامی هامبورگ یورش بردند و وزارت کشور این کشور رسماً اعلام کرد دستور تعطیلی این مرکز را صادر کرده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: رسانه های آلمان امروز چهارشنبه اعلام کردند که نیروهای پلیس این کشور به مرکز اسلامی هامبورگIZH حمله کردند و هم زمان وزارت کشور آلمان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این مرکز اسلامی و سازمان های تابعه آن را ممنوع کرده و مدعی شد که این انجمن اهداف اسلام گرایی افراطی را دنبال می کند.

تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ رعدوبرقی در آسمان صاف نبود، بلکه از آبان ماه پارسال و در ادامه فضاسازی رسانه ها و دولت آلمان علیه این مرکز اسلامی، احزاب تشکیل دهنده دولت ائتلافی این کشور، با ارائه طرحی به پارلمان، خواستار بسته شدن این نهاد مذهبی و فکری شدند و پارلمان این کشور نیز قرار شد این طرح را به رأی بگذارد که آیا این مرکز باید بسته شود یا خیر و اینکه چگونه باید بسته شود.

پلیس آلمان آبان ماه پارسال به بهانه بررسی برخی ادعاهای واهی و فاقد مدرک و سند، به مرکز اسلامی هامبورگ و 54 مرکز دیگر در 7 ایالت فدرال حمله کرد.

وزارت کشور آلمان در آن زمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مرکز اسلامی هامبورگ و نهادهای تابعه به ظن اقدام علیه نظم عمومی مورد بررسی و 54 مرکز در 7 ایالت فدرال مور


برچسب ها: مرکز اسلامی هامبورگ - مرکز اسلامی - اسلامی - اسلام - هامبورگ - آلمان - کشور
آخرین اخبار سرویس:

چرا آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را تعطیل کرد؟

چرا آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را تعطیل کرد؟