مطالب مرتبط:
آغاز اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل
آغاز اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل
آغاز اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل آفتاب نو | اخبار ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال به نظام وظیفه رفت
گزینه عجیب انگلیس برای تیم ملی فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 11:352024-07-31ورزشي

تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل اردو زد


رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با موافقت فدراسیون فوتبال، اردبیل میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان کشور شده و این اردو از روز هشتم تا پانزده مرداد ماه در این شهر در حال برگزاری و تمهیدات لازم برای این اردو انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با موافقت فدراسیون فوتبال، اردبیل میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان کشور شده و این اردو از روز هشتم تا پانزده مرداد ماه در این شهر در حال برگزاری و تمهیدات لازم برای این اردو انجام شده است.

صمد نوتاش دهم مرداد گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان تمرینات واردوی خودرا در ورزشگاه تختی اردبیل و زمین چمن صداوسیما و پایگاه قهرمانی اردبیل برگزار می کند.

وی بیان کرد: 6 بازیکن استان اردبیل از سوی عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در این اردو حضور دارند.

نوتاش گفت: محمد امین جاوید زاده ، فراز یزدانی ،فرهان منصف ،آیدین قلی زاده ، احسان خدایی و احسان رستمی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوان ایران هستند.

همچنین چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت:در اردوی اردبیل 40 فوتبالیست دعوت شدند وتیم را برای مسابقات کافا آماده می کنیم.

وی گفت: اردبیل میزبانی بسیار شایسته برای اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان بود وازصمد نوتاش رییس هیات فوتبال


برچسب ها: اردبیل - تیم ملی نوجوانان - هیات فوتبال استان اردبیل - تیم ملی فوتبال نوجوانان - اردوی تیم ملی نوجوانان - اردو - نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل اردو زد

تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل اردو زد