مطالب مرتبط:
درخشش تیم رباتیک دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی پکن
درخشش تیم رباتیک دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی پکن
برگزاری آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته پیش از اعزام به پاریس
اعزام تیم راهداری سیستان و بلوچستان به پایانه مرزی شلمچه در استان خوزستان
اعزام تیم درمانی امدادی هلال احمر گلستان به عملیات اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 05:102024-08-13ورزشي

اعزام تیم نجات غریق به مسابقات جهانی استرالیا


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از اعزام تیم ملی نجات غریق دختران و پسران به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا خبر داد و گفت: در بخش دختران شانس زیادی برای مدال آوری داریم.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از اعزام تیم ملی نجات غریق دختران و پسران به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا خبر داد و گفت: در بخش دختران شانس زیادی برای مدال آوری داریم.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ساحلی در استان های مختلف کشور برای کاهش آمار غریق، اظهار کرد: امسال با اجرای طرح ساحلی در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با همکاری وزارت ورزش و هیات نجات غریق این استان ها و حضور ناجیان غریق شرایط از نظر کاهش آمار غریق در این استان ها راضی کننده بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که از نظر کاهش آمار غرق شدگان شرایط کدام یک از این استان ها بهتر بود، افزود: چون هنوز فصل تابستان به اتمام نرسیده آمار دقیقی نمی توانیم از سواحل شمالی بگوییم اما در استان خوزستان آمار غریق در سواحل جنوبی تا 50 درصد کاهش پیدا کرده که امیدوار کننده است.

حیدری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ناجیان غریق همچنین با مشکل درآمدزایی مواجه هستند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: امسال با توجه به این که سال گرمی داشتی


برچسب ها: نجات غریق - فدراسیون نجات غریق و غواصی - فدراسیون نجات غریق - تیم ملی نجات غریق - استان ها - مسابقات قهرمانی - اعزام تیم
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم نجات غریق به مسابقات جهانی استرالیا

اعزام تیم نجات غریق به مسابقات جهانی استرالیا