مطالب مرتبط:
واکنش باکو به اظهارات اردوغان درباره تجربه جنگ قره باغ
تهدید اردوغان علیه اسراییل: ممکن است وارد فلسطین شویم همان طور که قبلا که وارد قره باغ و لیبی شدیم / واکنش وزیر خارجه اسراییل: اردوغان در مسیر صدام حرکت می کند / پاسخ وزارت خارجه ترکیه: سرنوشت نتانیاهو تفاوتی با هیلتر نخواهد داشت/ویدئو
حضور شهروندان گیلانی در مناطق عملیاتی غرب کشور
رونمایی از دو کتاب جدید در وزارت کشور با حضور وزیر
نماینده مجلس: حضور مقامات 80 کشور در مراسم تحلیف رییس جمهوری در تهران + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 17:352024-07-29بين الملل

باکو: سربازان هیچ کشور ثالثی در نبردهای ما در قره باغ حضور نداشتند


در پی اظهارات رییس جمهور ترکیه مبنی بر مداخله در جنگ قره باغ و حمایت از باکو، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) هرگونه حضور نظامیان کشورهای خارجی در این جنگ را تکذیب کرد.

- در پی اظهارات رییس جمهور ترکیه مبنی بر مداخله در جنگ قره باغ و حمایت از باکو، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) هرگونه حضور نظامیان کشورهای خارجی در این جنگ را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد در نبردهای این کشور که به آزادسازی منطقه قره باغ و اعمال دوباره کنترل باکو بر این منطقه ارمنی نشین منجر شده، نیروهای کشورهای خارجی حضور نداشتند.

این اظهارات در حالی مطرح شد مقامات ارشد برخی کشورهای خارجی ادعای حمایت نظامی از ارتش آذربایجان در این حمله را مطرح کرده بودند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در روز یکشنبه گفت آنکارا آماده است تا مانند جنگ های قره باغ و لیبی، در درگیری های غزه نیز مداخله کرده و اجازه ندهد رژیم صهیونیستی چنین رفتاری با فلسطینی ها داشته باشد.

در جنگ دوم قره باغ که در سپتامبر 2020 روی داد، مقامات ترکیه حمایت سیاسی پررنگی از باکو به عمل آوردند و الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان نیز بارها در سخنرانی های خود از سران ترکیه و نیز پاکستان برای حمایت های آنان قدردانی کرد.


برچسب ها: جمهوری آذربایجان - رییس جمهور ترکیه - آذربایجان - جمهور - وزارت دفاع - رییس جمهور - قره باغ
آخرین اخبار سرویس:

باکو: سربازان هیچ کشور ثالثی در نبردهای ما در قره باغ حضور نداشتند

باکو: سربازان هیچ کشور ثالثی در نبردهای ما در قره باغ حضور نداشتند