مطالب مرتبط:
اختصاص حقوق ماهیانە و پایە برای همە مردم | واریزی جدید 6 میلیون تومانی ماهیانه دولت
نماینده مجلس: 500 میلیارد ریال برای محور دوبانده خواف- تربت حیدریه اختصاص یافت
اختصاص 500 میلیارد ریال برای محور دوبانده خواف به تربت حیدریه
جزییات واگذاری خودرو های دپو شده در بم به مردم در پی مطالبه گری عمومی
فیلم| حدود 200 میلیارد ریال بابت بازسازی بیمارستان نوشهر اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 18:502024-08-15ورزشي

اختصاص حقوق دولتی معادن مطالبه مردم خواف


نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس اختصاص کامل اعتبار قانون 15 درصد حقوق دولتی معادن در توسعه و عمران منطقه سنگان خواف را از مطالبات مهم مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خواف و رشتخوار عصر پنج شنبه در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مجتمع سنگان خواف گفت: این طرح در 10 قطعه در دست اجرا و سهم هر کدام از شرکت های معدنی برای تخصیص اعتبار پیش بینی شده است.

امیر توکلی رودی افزود: قطعات هفت، هشت، 9 و 10 طرح عمرانی فوق در دست اجرا است و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو) به تازگی اجرای 22 کیلومتر از این جاده را متقبل شده است.

وی گفت: طبق قانون باید 15 درصد حقوق دولتی معادن در هر منطقه صرف توسعه زیرساخت ها ، عمران و رونق اقتصادی آن منطقه شود، در حالیکه این مبالغ به خزانه دولت واریز می شود و به منطقه باز نمی گردد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین مطالبه مردم هزینه این مبلغ در توسعه زیرساخت ها و رشد و توسعه منطقه سنگان خواف است.

توکلی رودی گفت: شهرستان خواف با وجود برخورداری از ظرفیت عظیم صنایع معدنی با مشکلات و کمبودهایی در بخش های بهداشت و درمان و ورزشی و زیربنایی برخوردار باشد.


برچسب ها: حقوق دولتی معادن - حقوق دولتی - سازمان توسعه و نوسازی معادن - معادن - کمیسیون صنایع و معادن مجلس - نماینده مردم - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حقوق دولتی معادن مطالبه مردم خواف

اختصاص حقوق دولتی معادن مطالبه مردم خواف