مطالب مرتبط:
ویدیو| معرفی رسمی شهر اصفهان و ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی از تیم ملی
معرفی اعضای کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در سال چهارم
سواری اقتصادی ایران خودرو ارزان شد + جدول
قیمت روز گوشی 23 مرداد | ارزان ترین گوشی سامسونگ چند؟ + جدول
قیمت روز گوشی 23 مرداد | ارزان ترین گوشی سامسونگ چند؟ + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 22:002024-08-13اقتصادي

قم را به عنوان ارزان ترین شهر معرفی خواهیم کرد


آمار گواه این است که بعد از گذشت یک سال کار جهادی توانسته ایم نرخ تورم را به کمتر از میانگین کشور کاهش داده و چند پله دیگر را طی کنیم قم را به عنوان ارزان ترین شهر معرفی خواهیم کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: آمار گواه این است که بعد از گذشت یک سال کار جهادی توانسته ایم نرخ تورم را به کمتر از میانگین کشور کاهش داده و چند پله دیگر را طی کنیم قم را به عنوان ارزان ترین شهر معرفی خواهیم کرد.

سیدمحمد آقامیری امروز، 23 مردادماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه در حوزه دامپزشکی نیازمند افزایش آگاهی مردم هستیم، اظهار کرد: برخی نکات آموزشی در حوزه پیشگیری از بیماری وجود دارد که دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی باید نسبت به آن توجه داشته و از طریق قالب های مختلف به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی موظف است سلامت گوشت را از درب کشتارگاه تا واحد صنفی مورد بررسی و نظارت قرار دهد؛ وظیفه نظارت و بررسی دامپزشکی نیز پیش از رسیدن دام به کشتارگاه تعریف شده است.

استاندار قم گفت: دستگاه های نظارتی توجه داشته باشند اگر واحد قصابی محصول خود را خارج از چرخه مشخص و قانونی تهیه نماید بدون اغماض باید با آن برخورد کنند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - ستاد تنظیم بازار استان - پزشکی - جلسه ستاد تنظیم بازار - علوم پزشکی - کار جهادی
آخرین اخبار سرویس:

قم را به عنوان ارزان ترین شهر معرفی خواهیم کرد

قم را به عنوان ارزان ترین شهر معرفی خواهیم کرد