مطالب مرتبط:
احتکار در بازار سیمان تایید شد/ صنایع مسائل خود را پشت برق پنهان کرده اند / هم اکنون در کف بازار خوزستان سیمان وجود ندارد
تاثیر قطعی برق بر صنایع ایران: از توقف تولید فولاد تا کمبود سیمان
پیوستن سه بازیکن جدید به تیم صنعت نفت آبادان
انتخاب رییس شورای شهر آبادان
6 بازیکن جدید به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 19:152024-07-29اقتصادي

کمبود سیمان در بازار آبادان


با احتکار کنندگان سیمان در بازار آبادان به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان ؛ شهروند خبرنگاری با ارسال تصاویری به تحریریه خبر صدا و سیما آبادان از افزایش قیمت سیمان در بازار آبادان خبرداد و خواستار پیگیری شد.

خبر 17 علت را از مدیر صمت آبادان جویا شد که بیژن بداغی گفت: سه سال است که سیمان در بورس کالا عرضه می شود و کاگزاران از این مکان اقدام به تهیه سیمان مورد نیاز می کنند.

او به علت کمبود سیمان اشاره کرد و افزود: تعداد روز های قطعی برق بسیاری از کارخانه هایی که برق زیادی مصرف می کردند بنا به دستور العمل افزایش پیدا کرد و عرضه کارخانه های سیمان به خصوص در استان خوزستان به دلیل بالا رفتن تقاضای بالا کم شد و به همین علت با کمبود سیمان در بازار مواجه شدیم البته این کمبود در سطح کشور وجود دارد.

با این حال با رایزنی انجام شده با مرکز استان کمبود سیمان در حال پیگیری است تا سیمانی که از استان های دیگر وارد شهرستان آبادان می شود به دست مردم برسد و احتکار نشود ولی اگر قطعی برق کارخانه های سیمان رفع نشود تا 15 شهریور مشکل کمبود سیمان همچنان پابرجاست.

از امروز گروه هایی را در مصالح فروشی ها اعزام کردیم تا نظارت دقیق تری بر گرانی سیمان در سطح شهر داشته باشند و سیمان هایی که از استان های دیگر وارد می شود با نرخ بورسی عرض


برچسب ها: سیمان - سیما - کمبود سیمان - آبادان - کمبود - بازار - صدا و سیما
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سیمان در بازار آبادان

کمبود سیمان در بازار آبادان