مطالب مرتبط:
وقوع 2 تصادف رانندگی با 7 مصدوم و 2 کشته در زنجان
تصادف زنجیره ای در جاده کرج-کندوان 5 مصدوم برجا گذاشت
وقوع 2 تصادف رانندگی با 7 مصدوم و 2 کشته در زنجان
تصادف در جاده کرج - چالوس پنج مصدوم برجای گذاشت
تصادف در جاده کرج چالوس 5 مصدوم برجای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 08:202024-08-03حوادث

6 مصدوم در تصادف خیابان ساحلی دزفول


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رییس مرکز  اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در ساعت 4:02 بامداد امروز شنبه، برخورد دو خودروی سواری پژو و پراید در خیابان ساحلی دزفول، جنب روناش، منجر به مصدومیت شش تن از سرنشینان شد.

  وی ادامه داد:با اعلام این سانحه رانندگی امدادگران اورژانس در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و اقدامات لازم را برای امدادرسانی به مصدومان انجام و سپس هر شش مصدوم را به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد گزارش شده است و هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند، اظهار کرد: از تمامی رانندگان درخواست می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.

  رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پایان تاکید کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی دزفول - اورژانس پیش بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - بیمارستان - مصدوم - دزفول - مدیریت حوادث
آخرین اخبار سرویس:

6 مصدوم در تصادف خیابان ساحلی دزفول

6 مصدوم در تصادف خیابان ساحلی دزفول