مطالب مرتبط:
همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند یا از سر نقد وارد عرصه انتخاب نشدند، انتظار تحول دارند/ موفقیت بنده و دولت آینده، منوط به پایبندی به چشم انداز و سیاست های کلی ابلاغی رهبری و عمل به قانون برنامه توسعه است/ تنها با همگرایی و قانون گرایی در منظومه حکومت می توانیم از تنگنا های پیش رو
شعار سال با ظرفیت های نهفته جهاد دانشگاهی محقق می شود
فعالیت های مختلف جهاد دانشگاهی در حوزه های علمی و فناوری
دولت آینده غروب برجام و طلوعی تازه
جهاد دانشگاهی قزوین خلاق، نوآور و پیشرو است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 10:152024-07-29سياسي

جهاد دانشگاهی بازوی کمکی دولت آینده باشد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزشی، مدیریتی و صنعتی به عنوان بازوی کمکی دولت آینده، نیروی انسانی تربیت کرده و کادرسازی کند.

- ایسنا/مرکزی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزشی، مدیریتی و صنعتی به عنوان بازوی کمکی دولت آینده، نیروی انسانی تربیت کرده و کادرسازی کند.

ولی اله بیاتی در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت های جهاددانشگاهی و برنامه ریزی برای بهره مندی از دستاوردهای این نهاد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که با هدف ارائه خدمت در حوزه های گوناگون تشکیل شد و فعالیت این نهاد موجب پیشرفت کشور در عرصه های علمی، فناوری، تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی، درمانی و .

شده است.

وی فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را فرصتی برای معرفی خدمات و دستاوردهای این نهاد انقلابی دانست و گفت: خدمات ارزشمند جهاد دانشگاهی در عرصه های گوناگون بویژه در عرصه خلاقیت و نوآوری جوانان و نیز در حوزه ناباروری نیازمند اطلاع رسانی به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نوآوری از ویژگی های جهاد دانشگاهی است و این نهاد همواره به دنبال نوآوری بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از امور کشور به ص


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - مجمع نمایندگان استان مرکزی - دولت آینده - جهاد - مجمع نمایندگان - نیروی انسانی - استان مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی بازوی کمکی دولت آینده باشد

جهاد دانشگاهی بازوی کمکی دولت آینده باشد