مطالب مرتبط:
هواشناسی اردبیل هشدار زرد صادر کرد
صدور هشدار زرد هواشناسی اردبیل
هشدار هواشناسی به این استان ها
اردبیل قهرمان کیوکوشین ناکامورای کشور
تلاش مدیریت برق اردبیل برای گذر از تابستانی بدون خاموشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:502024-07-28اجتماعي

هواشناسی اردبیل هشدار «سطح زرد» صادر کرد


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هواشناسی استان اردبیل برای دو روز آینده در این استان هشدار هواشناسی «سطح زرد» شماره 13 را صادر کرد.

- اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هواشناسی استان اردبیل برای دو روز آینده در این استان هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 13 را صادر کرد.

مجید کوهی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با توصیف پدیده های مورد انتظار در دو روز آتی در اردبیل از فعالیت سامانه بارشی خزری از ظهر یکشنبه 7 مرداد تا اواخر وقت دوشنبه 8 مرداد خبر داد.

وی با اشاره به وزش باد شرقی تند تا نسبتاً شدید در اردبیل خاطرنشان کرد: بارش باران و باران ریزه گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق و احتمال رخداد تگرگ در مناطق مستعد استان اردبیل دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از رخداد مه توأم با کاهش دید افقی و پایین آمدن کف ابر به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با کاهش دمای هوا در تمام مناطق استان اردبیل احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی وجود دارد.

کوهی با بیان اینکه آبگرفتگی معابر شهری و احتمال اصابت صاعقه به ویژه در مناطق کوهپایه ای و دامنه کوه ها در این دو روز پیش بینی می شود، تصریح کرد: لغزندگی جاده های مواصلاتی و گردنه ها با احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال اختلال موقتی در عملیات های پرواز


برچسب ها: استان اردبیل - هواشناسی - اردبیل - استان - مدیرکل هواشناسی - هشدار هواشناسی - فعالیت سامانه بارشی
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی اردبیل هشدار «سطح زرد» صادر کرد

هواشناسی اردبیل هشدار «سطح زرد» صادر کرد