مطالب مرتبط:
چرا کمیسیون فرهنگی مجلس به حد نصاب نمی رسد؟
متفکرآزاد: مجلس انتظار دارد اعضای کابینه با نگاه کارشناسی دقیق انتخاب شوند
انتخاب رییس کمیسیون اصل نود و اعضای کمیسیون ویژه در دستورکار
انتخاب رییس کمیسیون اصل 90 در دستور کار هفته جاری مجلس
بازدید مدیران عامل پتروشیمی اروند و خوزستان از شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 17:202024-08-03سياسي

تمام اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از این نمایشگاه بازدید کنند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه دائمی ساترا گفت: این نمایشگاه نشان داد ساترا در حوزه تنظیم گری موفق عمل کرده است اما خلأهایی در قانون از جمله در حوزه جرم انگاری تخلفات سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی داریم که باید برطرف شوند.

- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه دائمی ساترا گفت: این نمایشگاه نشان داد ساترا در حوزه تنظیم گری موفق عمل کرده است اما خلأهایی در قانون از جمله در حوزه جرم انگاری تخلفات سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی داریم که باید برطرف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پس از پایان بازدید از نمایشگاه دائمی ساترا بیان کرد: بازدید از نمایشگاه ساترا به صورت کاملاً شفاف لزوم تهیه قوانین تکمیلی مرتبط به این حوزه را بیشتر از گذشته برای ما روشن کرد و به این نتیجه رسیدیم که لازم است تمام اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از این نمایشگاه بازدید کنند تا با اقدامات ساترا و خلأهای قانونی تنظیم گری شبکه نمایش خانگی بیشتر آشنا شوند.


برچسب ها: کمیسیون فرهنگی مجلس - کمیسیون فرهنگی - صوت و تصویر فراگیر - مجلس شورای اسلامی - نمایشگاه - نمایش - نمایشگاه دائمی
آخرین اخبار سرویس:

تمام اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از این نمایشگاه بازدید کنند

تمام اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از این نمایشگاه بازدید کنند