مطالب مرتبط:
برگزاری ورکشاپ های آموزشی همزمان با نمایشگاه ملی صنایع دستی اردبیل
برگزاری کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی هیئت های فوتبال
روزهای برگزاری لیگ برتر فصل آینده
برگزاری رینوتکس 2024 در هاله ای از ابهام
برگزاری رقابت های لیگ فقط در آخر هفته ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 12:552024-07-23اجتماعي

برگزاری نمایشگاه ملی مهارت در بندرانزلی


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرانزلی از برگزاری نمایشگاه ملی مهارت شامل آثار و دست سازه های آموزشگاه های آزاد زیرمجموعه این مرکز خبر داد.

- حمید ربیعی زاد امروز سه شنبه دوم مردادماه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی مهارت و با هدف معرفی توانمندی های مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای عموم شهروندان، نمایشگاه ملی مهارت در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرانزلی واقع در میدان کارآموزی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 50 آموزشگاه خصوصی فنی و حرفه ای شهرستان حضور دارند، افزود: چندین غرفه نیز با مشارکت بهزیستی و اداره میراث فرهنگی دائر شده و این نمایشگاه از دیروز فعالیت خود را آغاز و تا سوم مردادماه ادامه دارد.

ربیعی زاد با بیان اینکه توجه به نیاز بازار کار مؤلفه مهم در ارائه آموزشگاه های فنی و حرفه ای است، تصریح کرد: با احصاء نیاز صنایع، شرکت ها و ادارات تلاش می شود نیروهای متخصص و تکنسین های مورد نیاز رشته های مورد نیاز با مهارت های روز آموزش داده شوند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرانزلی تاکید کرد: علاوه بر سفارش محوری آموزش ها، مهارت های فنی و حرفه ای روز به جامعه هدف از اقشار مختلف از جمله در پادگان ها، صنایع و اصناف، محیط کار واقعی، مراکز ثابت و سیار، سکونت گاه های غیر


برچسب ها: فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - مرکز آموزش فنی و حرفه ای - نمایشگاه - برگزاری نمایشگاه - آموزش - بندرانزلی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه ملی مهارت در بندرانزلی

برگزاری نمایشگاه ملی مهارت در بندرانزلی