مطالب مرتبط:
10 مدرسه در تربت حیدریه فرسودگی بالا دارد
اختصاص 915 میلیارد اعتبار برای توسعه متوازن تربت حیدریه
معماری خلاقانه؛ آقاهه بالای درخت جا خواب ساخته وقتی میره توش عین هات داگ تو ساندویچ
معجزه قدرتمند این دانه که جوانی را به شما باز می گرداند | اگر بالای 70 سال سن داشته باشید با خوردن این دانه نامیرا می شوید
عارف با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران: توان و قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت آمیز تحت تأثیر قرار نمی گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 16:552024-07-31اجتماعي

فرسودگی بالای 10 مدرسه در تربت حیدریه


، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه گفت: 10 مدرسه از مجموع 285 مدرسه در این شهرستان فرسودگی بالا دارد و نیازمند بازسازی و تخریب است.

  حجت صالحی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه افزود: با توجه به اینکه عمر این مدارس دستکم 40 تا 50 سال است، نیازمند تخریب و بازسازی بوده و توجه ویژه مسئولان بالادستی و همت همیشگی افراد نیکوکار را می طلبد.

  وی با بیان اینکه خوشبختانه با حمایت افراد نیکوکار، مشکل فضای آموزشی در نقاط روستایی وجود ندارد، گفت: بخش مرکزی شهر هنوز با مشکل فضای آموزشی مواجه است و حتی برخی مدارس به صورت دو شیفته اداره می شوند.

  مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه در ادامه با اشاره به فرصت یکساله داده شده به دانشگاه فرهنگیان برای تامین فضای آموزشی خود، افزود: سال 1398 واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان در این شهر دایر و در آن سال مسئولان تصمیم گرفتند، برای تامین فضای آموزشی این دانشگاه چرخشی بین چند مدرسه عمل کنند، بر این اساس هنرستان ابتکار شهرک ولیعصر تخلیه و به واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان اختصاص یافت.

  وی اضافه کرد: در مرحله بعد مدرسه شاهد شریف واقع در پشت پمپ گاز شهرک ولیعصر تخلیه و در اختیار هنرستان ابتکار قرار گرفت و دانش آموزان آن در مدرسه سایت مسکن مهر مستقر شدند که البته در آن س


برچسب ها: تربت حیدریه - آموزش و پرورش - مدیر آموزش و پرورش - فضای آموزشی - دانشگاه فرهنگیان - آموزش - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی بالای 10 مدرسه در تربت حیدریه

فرسودگی بالای 10 مدرسه در تربت حیدریه