مطالب مرتبط:
جزییات جدید درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان | ارسال لایحه اصلاح حقوق توسط دولت به مجلس
اصلاح مسیر کوهنوردی دربند
مقررات ارزی پرداخت هزینه دموراژ کشتی اصلاح شد
رخنه اصولگرایان در دل دولت اصلاح طلبان
تغییر به سبک اصلاح طلبی؛ از کابینه مطلوب به کابینه مقدور رسیدیم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-12سياسي

امروز، آخرین مهلت اصلاح سهمیه کنکوری ها


همزمان با اعلام نتایج علمی اولیه شرکت کنندگان نوبت دوم کنکور؛ چنانچه سهمیه درخواستی داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403، سهمیه ایثارگران بوده ولی سهمیه وی در کارنامه اعلام نتیجه  مناطق  درج شده، - همزمان با اعلام نتایج علمی اولیه شرکت کنندگان نوبت دوم کنکور؛ چنانچه سهمیه درخواستی داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403، سهمیه ایثارگران بوده ولی سهمیه وی در کارنامه اعلام نتیجه "مناطق" درج شده، تا امروز فرصت اصلاح دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ نمره کل و نمرات خام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.

sanjesh.

org در دسترس است و داوطلبان می توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمره کل و نمرات خام خود را مشاهده کنند.

در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در نوبت دوم سال 1403 شرکت کرده اند کارنامه علمی اولیه به صورت مجزا نمایش داده می شود.

برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو نوبت آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده اند، صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت نام کرده اند، نمایش داده می شود.

برای تمامی متقاضیان آزمون سراسری اعم از افرادی که فقط در نوبت اول یا دوم و یا هر دو نوبت در سال 1402 یا 1403 شرکت کرده اند، کارنامه ملاک عمل برای انتخاب ر


برچسب ها: آزمون سراسری - سهمیه - سراسری - نوبت - آزمون - داوطلب - حساب کاربری
آخرین اخبار سرویس:

امروز، آخرین مهلت اصلاح سهمیه کنکوری ها

امروز، آخرین مهلت اصلاح سهمیه کنکوری ها