مطالب مرتبط:
ایران ضمن تلاش برای توقف تجاوز به غزه، اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق مشروع خود می داند
باقری: ایران بر حق ذاتی خود برای اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی تأکید دارد
تماس تلفنی نخست وزیر انگلیس با رییس جمهور ایران/ پزشکیان: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته/ پاسخ تنبیهی به متجاوز راهکاری برای توقف جنایت و تجاوزگری است/ استارمر: انگلیس آماده گسترش روابط با ایران است
وضعیت وحشتناک در موزه های رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران به اسراییل
سخنگوی ارتش صهیونیستی: تهدید ایران را جدی می گیریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-13بين الملل

تاکید ایران بر اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی


آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا در تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان درباره مناسبات 2 جانبه و مسائل منطقه ای به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

علی باقری در این گفتگو با اشاره به پیشینه روابط ایران و ایتالیا، تداوم گفتگو ها را در مسیر تقویت همکاری های 2 جانبه و در عرصه های مختلف مورد علاقه را مهم ارزیابی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تداوم ده ماهه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و گسترش دامنه جنگ به سایر کشور های منطقه، نسبت به رویکرد توام با مانع تراشی و کارشکنی این رژیم در روند توقف جنایت و نسل کشی در غزه ابراز بدبینی کرده و افزود: تهاجم رژیم اسراییل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حمله ناجوانمرانه به یک منطقه مسکونی در بیروت و در ادامه، تجاوز ترور مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران، مصادیق بارزی از تلاش صهیونیست ها برای گسترش دامنه جنگ به سایر کشور های منطقه است.

باقری تاکید کرد: اقدامات متجاوزانه اخیر، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، لبنان و جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران همزمان با تداوم تلاش ها برای توقف تجاوز به غزه، بر حق ذاتی و مشروع خود برای انجام اقدام متقابل تاکید دارد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - وزارت امور خارجه - امور خارجه - رژیم صهیونیستی - جمهوری اسلامی - صهیونیست - سفارت جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران بر اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی

تاکید ایران بر اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی