مطالب مرتبط:
موج گرما با افزایش 2 تا سه درجه ای هوا در ایلام
دمای استان البرز به 44 درجه سانتی گراد می رسد
دستگیری دو باند حرفه ای کلاهبرداری اسکیمری در البرز
لزوم ضابطه مند شدن حضور اتباع در البرز/98درصد متکدیان اتباع هستند
دمای استان البرز به 44 درجه سانتی گراد می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 09:252024-07-24اجتماعي

موج گرما در البرز تا یک هفته ماندگار است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن نیمه جنوبی استان البرز به ویژه کرج، فردیس، نظرآباد و اشتهارد در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن نیمه جنوبی استان البرز به ویژه کرج، فردیس، نظرآباد و اشتهارد در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مهرور روز چهارشنبه سوم مرداد گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت پر ارتفاع گرم عربستان (گنبد گرمایی) و کشیده شدن آن به مرکز و نیمه شمالی کشور است که مطابق با آن طی هفت روز آینده شاهد روند افزایش بیشینه دما و موج گرما و نیز تداوم و ماندگاری آن در نیمه جنوبی استان به ویژه کرج، فردیس، نظرآباد و اشتهارد خواهیم بود.

مهرور افزود: طی این مدت افزایش ازن سطحی موجب کاهش کیفیت هوا به ویژه هنگام ظهر و عصر در مناطق شهری و ساعات اوج ترافیک خواهد شد.

وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را رخداد موج گرمایی، افزایش مصرف انرژی، کاهش موقت کیفیت هوا، آسیب به سازه های سست و موقت و کاهش موقت کیفیت هوا عنوان کرد.

مهرور صرفه جویی در مصرف انرژی، رعایت نکات ایمنی و کاهش فعالیت های روزانه به ویژه برای سالمندان و کودکان و خودداری از ورزش های جمعی را ضروری دانست.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - البرز - بحران استانداری - استانداری البرز - استان - هشدار سطح زرد
آخرین اخبار سرویس:

موج گرما در البرز تا یک هفته ماندگار است

موج گرما در البرز تا یک هفته ماندگار است