مطالب مرتبط:
پوتین پزشکیان را به روسیه دعوت کرد
معمای مانور پوتین در قلب آفریقا/ فرصت طلبی روسیه در سایه غفلت آمریکا؛ قاره سیاه، زمین بازی تازه مسکو و واشنگتن
روسیه حرف آخر را زد/ هیچ شانسی برای مذاکره با اوکراین وجود ندارد
واکاوی اهداف سفر پوتین به جمهوری آذربایجان؛ مسکو نمی خواهد باکو را از دست دهد/ نقش روسیه در نظم نوظهور قفقاز جنوبی در حال کاهش است
روسیه: مذاکره با کی یف اکنون غیر ممکن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-20بين الملل

پوتین موضع روسیه درباره مذاکره با کی یف را کاملا روشن کرد


وزیر خارجه روسیه بر موضع روشن رییس جمهور این کشور درباره غیرممکن بودن مذاکره با اوکراین پس از تجاوز این کشور به منطقه کورسک، تاکید کرد.

- وزیر خارجه روسیه بر موضع روشن رییس جمهور این کشور درباره غیرممکن بودن مذاکره با اوکراین پس از تجاوز این کشور به منطقه کورسک، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه می گوید که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور به روشنی اعلام کرده است که پس از حمله اوکراین به منطقه مرزی کورسک، مذاکره با کی یف غیرممکن است.

لاوروف اظهار داشت: رییس جمهور کاملا واضح اعلام کرد که پس از حملات یا حتی تلاش برای ورود به منطقه کورسک، هیچ مذاکره ای ممکن نیست.

وی تاکید کرد: رییس جمهور همچنین به نکته ای بسیار مهم اشاره کرد و می خواهم توجهات را به آن جلب کنم و آن هم این است که ما بعدا ارزیابی خود از این شرایط را ارائه خواهیم کرد.

لاوروف همچنین ادعاها درباره برقراری تماس با اوکراین پیش از مذاکرات احتمالی به میانجی گری قطر و ترکیه را رد کرد و آنها شایعه محض خواند.

دیپلمات ارشد روس تصریح کرد: درباره شایعات درباره برخی تماس های مخفیانه به منظور مهیا کردن مذاکرات با میانجی گری قطر در موضوع زیرساخت های انرژی روسیه و اوکراین و همچنین شایعات مبنی بر اینکه همسایه ما یعنی ترکیه در تلاش


برچسب ها: رییس جمهور - مذاکره - وزیر خارجه - جمهور - اوکراین - کشور - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

پوتین موضع روسیه درباره مذاکره با کی یف را کاملا روشن کرد

پوتین موضع روسیه درباره مذاکره با کی یف را کاملا روشن کرد