مطالب مرتبط:
آمادگی روسیه برای توافق سیاسی با آمریکا در عرصه خلع سلاح
تمام دیکتاتور های عالم مهره های سیاسی آمریکا و غرب هستند
پزشکیان در دیدار مقام ارشد روس: دوره یکه تازی برخی قدرت ها از جمله آمریکا گذشته است/ ایران و روسیه شرکای راهبردی با روابطی رو به گسترش هستند
ویژگی های جنگ ترکیبی آمریکا و اروپا علیه روسیه
خلع سلاح تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 11:152024-08-06بين الملل

آمادگی روسیه برای توافق سیاسی با آمریکا در عرصه خلع سلاح


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مقامات مسکو آماده بررسی امکان انعقاد توافقات سیاسی جدید با طرف آمریکایی در زمینه کنترل تسلیحات و خلع سلاح هستند، - سفیر روسیه در آمریکا در مصاحبه ای در خصوص امکان توافقات سیاسی جدید با واشنگتن در زمینه کنترل تسلیحات و خلع سلاح، ادامه تلاش ها برای آزادی زندانیان روس در ایالات متحده و ارسال تسلیحات نظامی به کشور های غیردوست توضیحاتی داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مقامات مسکو آماده بررسی امکان انعقاد توافقات سیاسی جدید با طرف آمریکایی در زمینه کنترل تسلیحات و خلع سلاح هستند، هرچند ترجیح می دهند این توافقات از لحاظ حقوقی الزام آور باشند.

به عقیده او، در حال حاضر آمریکا قادر به تأمین تصویب توافقات جدید روسیه و آمریکا در زمینه کنترل تسلیحات که منعکس کننده اولویت های مسکو باشد، نیست.

آنتونوف صبح امروز، سه شنبه، در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفت: آیا می توان امروز تصور کرد که کنگره توافقات روسیه و آمریکا را با در نظر گرفتن اولویت های مورد نظر مسکو تصویب خواهد کرد؟ پاسخ من این است - خیر.


برچسب ها: کنترل تسلیحات - توافقات - خلع سلاح - آمریکا - توافق - سفیر روسیه - تسلیحات
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی روسیه برای توافق سیاسی با آمریکا در عرصه خلع سلاح

آمادگی روسیه برای توافق سیاسی با آمریکا در عرصه خلع سلاح