مطالب مرتبط:
خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند
روشنگری خبرنگاران نقش مهمی در سازندگی جامعه دارند
خبرنگاران با روشنگری، نقش مهمی در سازندگی جامعه دارند
امام جمعه ساری: خبرنگاران آگاه ترین قشر جامعه در رفع مشکلات مازندران هستند
خبرنگاران با جسارت برای حل مشکلات و مسائل جامعه گام بردارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 13:552024-08-06سياسي

خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند


خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان رییس شورای اسلامی شهر همدان طی ارسال پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ هر آن که آگاه تر است در قبال مردم و جامعه مسئولیت بیشتری دارد و در این بین خبرنگاران مسئولیت سنگین آگاهی بخشی به جامعه را دارند که باید این جایگاه مهم و خطیر را به بهترین نحو ممکن پاسداری کنند و اسیر حواشی نشوند، چرا که در تبیین وقایع و جلب اعتماد عمومی نقش محوری دارند.

خبرنگار آگاه، با اطلاع رسانی دقیق، شفاف و تحلیل های درست از وقایع، نجات بخش و هدایت گر جامعه است و در این میدان کوچک ترین اشتباه او می تواند جامعه را گمراه کند.

تلاش ها و زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه بر همگان عیان است و خبرنگارانی که قلم بر محور انصاف و عدالت می زنند و با وجود تمامی مشکلات، امیدآفرینی می کنند، افرادی توانمندی هستند که جامعه قدردان زحمات آن هاست.

طی مدت 3 سال سپری شده از عمر شورای ششم شاهد تلاش های خبرنگاران در انعکاس فعالیت ها و اقدامات پارلمان شهر بودیم که به حق بازوی توانمند شورا در بیان مطالب و مطالبات مردمی بوده اند و این امر موجب بهبود و تسریع امور شهری شد که جای تقدیر دارد؛ امید است با همراهی این قشر بهتر از گذشته در عرصه


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر همدان - خبرنگار - خبرنگاران - شورای اسلامی شهر همدان - رییس شورای اسلامی شهر - جامعه - شورای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند

خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند