مطالب مرتبط:
نخستین هیات صلح دامپزشکی کشور در گلستان راه اندازی شد
هیات های صلح در مساجد کرمان راه اندازی می شوند
رکوردزنی گرانی کتاب در دولت سیزدهم
افزایش 62 درصدی قیمت کتاب در دولت سیزدهم/ کتاب به کالای لوکس تبدیل شده است؟
گرانی کتاب در دولت سیزدهم رکورد زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 17:002024-07-22سياسي

راه اندازی هیات نظارت بر انتشار کتاب در دولت سیزدهم


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی هیأت نظارت بر انتشار کتاب به عنوان مجلس قاعده گذاری نظارت بر کتاب در دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره عملکرد این معاونت در دولت سیزدهم گفت: برخی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سیاستگذاری و برخی در حوزه اجرایی و برخی در زمینه نظارت و هدایت برنامه ریزان و برنامه های فرهنگی و هنری است.

در معاونت فرهنگی در تلاش بودیم تا با فعالان بخش خصوصی رابطه ی درستی داشته باشیم، به طوری که آنها بتوانند با فعالیت های خود ثاتیر گذاری درست و مناسب را داشته باشند.

وی فعال کردن بدنه کارشناسی دولت را از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی اعلام و افزود: بدنه ای که باید توان کارشناسی و برنامه ریزی را داشته باشد و صرفاً دستگاه صادر کننده مجوز نباشد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تغییر ماهیت معاونت فرهنگی از حمایت کننده به مشارکت کننده خبر داد و گفت: وزارتخانه فقط نقش پرداخت کننده پول را ندارد، بلکه در طراحی، سیاست گذاری و جهت گیری برنامه از ابتدا تا انتها حضور دارد.

احمدوند همچنین از راه اندازی شوراهای مشارکتی در معاونت فرهنگی برای نخستین بار خبر داد و افزود: تمامی حمایت های مربوط به فصل پنجم باید در


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - فرهنگی - وزارت فرهنگ و ارشاد - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هیات نظارت بر انتشار کتاب در دولت سیزدهم

راه اندازی هیات نظارت بر انتشار کتاب در دولت سیزدهم